Orkkuvinkkiä kaivataan :/
Voihan elämän kevät. Saan orkun ainoastaan kun olen vatsallani ja käsi/kädet on klitan alla ja sitten ikäänkuin keinun puolelta toiselle (hyvin pientä liikettä siis), saan nopeasti. Joskus tyyliin 10 sek, jos olen valmiiksi melko kiihonnunut. Mutta entäpä sitten seksissä miehen kanssa? Noup. :( Ollaan yritetty eri asentoja, mutta lisää vinkkiä kaivataan ja mielellään kunnon selostus, ;) En ole halunnut hankkia mitään leluja, mutta tokihan niitäkin voin harkita, jos muu ei auta. Sellaista delfiiniä olen zuumaillut netistä.. Mä luulen suurimman ongelman olevan tuossa, että kun masturboin, niin jalat ovat tiukasti yhdessä.. Mutta sekstaillessa tämä on vähän hankalaa.. :)
Eli vinkkejä jakoon kiitos!
ps. Tilannetta ei yhtään edesauta se, että mieheni sitten tulee aina liian nopeasti. :/ Mahdoton yhtälö??
Minua myös ihmetyttää ihmisten, myös naisten täällä osoittama arvostelu. Kyseessä on hyvin arka ja henkilökohtainen asia. Ihminen on kokonaisuus, psykofyysinen olento, jossa vaan ei voi "päättää" että saan orgasmin. Itselleni se on vaikeaa, mutta mahdollista, jalat yhdessä, ja mies päällä. Toki on kyse varmaan myös estoistakin, vaikka varsin kokeilunhaluinen ja avoin olenkin, ehkä aiemmista kokemuksista, ikää ainakin on reippasti ettei kokemattomuus (masturboinnissa)paina.
Hyviä vinkkejä, kiitos niistä näin sivullisenakin. Luottamusta, aikaa, leluja, niillä luulen itsekin tulevaisuudessa, vakaassa ja turvallisessa parisuhteessa onnistuvani. siihen saakka, kokeillaan. Tuo suuseksi osio oli mielenkiintoinen, sillä luulen kielteisen asenteeni johtuvan itseäni kohtaan juuri noloudesta ja kontrollin menetyksen pelosta.