Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että anoppi pettää appiukkoa. Kerronko miehelleni?

Vierailija
25.10.2011 |

Vai pidänkö omana tietonani ja unohdan koko asian? Kyseessä on salasuhde joka on kestänyt jo 15 vuotta.

Tämä ei sinänsä hetkauta ketään, anoppi ja appiukko riitelevät jatkuvasti ja kaikki heidän lapsensa ovat jo perheellisiä yli 35v kaikki.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Onneksi on itsellä oikeaakin elämää niin ei tarvitse sekaantua vanhempiensa elämään.

eikä kiinnostunut äitinsä miesjutuista. Olisi aika naurettavaa jos aikuinen mies soittelisi siskolleen äitinsä mieshommista.

Itse asiassa en kyllä itsekään alkaisi sisaruksilleni soittelemaan jos tietäisin, että äidilläni on mies ja iiiiik, harrastaa seksiä sen kanssa.

On teillä ap vähän perverssi perhe:)

kyllä mä puhuisin sisarusteni kanssa jos saisin tietää tollaista vanhemmistani.

Vierailija
42/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuossa tuosta seksielämään puuttumisesta vauhkotaan.

Kysehän oli siitä, että ap mietti, kertoako miehelleen vai ei.

t.34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi palaa asiaan, esitä iloisen tyhmää, ettet ymmärrä mistä on kyse (kuitenkin silteen, että käy selväksi, ettet suostu alibiksi).

Itse näin kerran OMIN SILMIN, kun appiukko Lapissa firman edustustehtävissä talutti kainalossaan vierasta naista huoneeseensa. Minä nuorena ja tyhmänä tietysti heti miehelleni kertomaan.

Summasummarum.... Minä olin nähnyt väärin tai erehtynyt henkilöstä. (HALOO!!!!)

Vierailija
44/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi palaa asiaan, esitä iloisen tyhmää, ettet ymmärrä mistä on kyse (kuitenkin silteen, että käy selväksi, ettet suostu alibiksi).

Itse näin kerran OMIN SILMIN, kun appiukko Lapissa firman edustustehtävissä talutti kainalossaan vierasta naista huoneeseensa. Minä nuorena ja tyhmänä tietysti heti miehelleni kertomaan.

kuin siitä, pitääkö kertoa vai ei...

Vierailija
45/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilläni on mies, jos se olisi joku muu mies kuin isäni jonka kanssa äitini on naimisissa.

Mutta silti ei ruodittaisi kenenkään seksielämää. Meidän perheessä pettämisellä on paljon isompi merkitys kuin seksi.

eikä kiinnostunut äitinsä miesjutuista. Olisi aika naurettavaa jos aikuinen mies soittelisi siskolleen äitinsä mieshommista.

Itse asiassa en kyllä itsekään alkaisi sisaruksilleni soittelemaan jos tietäisin, että äidilläni on mies ja iiiiik, harrastaa seksiä sen kanssa.

Vierailija
46/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista asiaa. Kertoisin sen tottakai niin kuin asia tapahtui ja miltä se minusta tuntui, ja mies saisi itse tehdä omat päätelmänsä.

Vierailija
47/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkään en heti ensimäisenä syöksy kertomaan sisaruksilleni kaikkea, mitä äitini kertoo yksityisistä asioistaan. Ne ovat äitini asioita.

Toki ymmärrän teitä, että alatte heti vohkata vanhempienne parisuhteesta, koska onhan se pelko, että perintö menee sivu suun jos tulee ero ja vanhempanne menevät uudestaan naimisiin. Pitäähän sitä käydä sisarusten kanssa torumassa vanhempia, että hyi hyi, ei saa pettää isukkia.

äidilläni on mies, jos se olisi joku muu mies kuin isäni jonka kanssa äitini on naimisissa.

Mutta silti ei ruodittaisi kenenkään seksielämää. Meidän perheessä pettämisellä on paljon isompi merkitys kuin seksi.

Vierailija
48/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo kertoo enemmän miehesi suhteesta sinuun kuin siitä, pitääkö kertoa vai ei...

Olettepa te harvinaisen naiiveja, kun uskotte ja luotatte sokeasti että puoliso teitä uskoisi samantien kun kertoisitte. Käännetäänpä niin että siskosi tulisi sinulle kertomaan että näki miehesi kuhertelevan baarissa toisen naisen kanssa. Miehesi kiistää ehdottomasti. Kumpaa sinä uskot? Mistä voit oikeasti tietää kumpi puhuu totta? Olisiko kenties helppo uskoa että sisko näki vain joskun miehesi näköisen kuhertelevan toisen kanssa?

Ja mistä muuten tulee ne naiset jotka ei ikinä uskoisi että oma mies voisi pettää, luotetaan varauksetta vaikka selviä merkkejä on ilmassa. Ja sitten itketään kun totuus selviää. Ollaan pitkään naiiveja ja uskotaan että meidän suhde on niiiiiin täydellinen, meille ei ikinä tapahdu mitään sellaista. Voidaan luottaa toisiimme täysin yms. Teille voi tulla yllätyksenä mutta ikinä, 60 vuoden yhteiselonkaan jälkeen ei tunne toisen jokaista mielenliikahdusta täysin. Aina on jotain pikkujuttuja mitä ei tule kertoneeksi, on niitä isojakin asioita mitä kaikki ei halua kertoa.

Te jotka olisitte menossa kertomaan miehelle anopin puuhista, kysyisin miksi? Miten se edes aikuiselle miehelle kuuluu mitä aikuinen äitinsä puuhaa ja kenen kanssa?

Lisäksi ap yhdessä viestissä kertoi että anoppi olisi AV:lla diagnosoitu narsistiksi. Jos on sellainen, saattaa koko juttu oli vain peliä anopille. Kuinka kikkaillaan miniä ulos suvusta.

Vierailija
49/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se anoppi pelaakin jotain peliä. En ihmettelisi yhtään. Toisen miniään se on jo onnistunut katkaisemaan välit miltei kokonaan, mutta mä tuun sen kanssa ihan hyvin toimeen. Voisin jopa kuvitella että anopin mielestä minä olen luottamuksen arvoinen tyyppi.

No mitähän se anoppi OLETTAA mun tekevän, kertovan pojalleen vai ei? Ei se suoranaisesti pyytänyt olemaan kertomatta, mutta sanoi kuitenkin että asia on vähän hys hys.

AP

Vierailija
50/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuisin koko keskustelun miehelle. En siis epäilisi itse mitään, vaan antaisin miehen tehdä omat johtopäätöksensä. Pyrkisin kertomaan keskustelun kulun mahdollisimman tarkasti. Toisaalta tiedän omasta miehestäni, että hän ei menisi vanhempiensa väleihin puuttumaan, mutta pettäjälle varmaan asiasta huomauttaisi kahden kesken.

Vierailija
51/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot miehellesi heti koko keskustelun. Jospa se hullu anoppi esim. testaakin nimenomaan SUN luotettavuuttasi mieheesi nähden tms.

Toteaisi vaan että ei siihen narttuun voi luottaa kun olisi ollut valmis hänenkin alibikseen pettämisessä......

Vierailija
52/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kerro sitten puhuitko miehellesi ja mitä sen jälkeen tapahtui :D

Vierailija
53/53 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies palasi työmatkalta. Pari päivää sitten tuli puhetta hänen vanhemmistaan jolloin sain sanottua: Äidilläsi on varmaan suhde jonkun kanssa.

Mies vastasi: Voi hyvin olla. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Enempää mies ei kysellyt, enkä minä jatkanut juttua.

En vaivaa päätäni koko jutulla enää, anoppi tehkööt ihan mitä lystää. En lähde sotkeutumaan hänen kuvioihinsa. Jos vielä hakee minulta alibia en aio suostua.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi