Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että anoppi pettää appiukkoa. Kerronko miehelleni?

Vierailija
25.10.2011 |

Vai pidänkö omana tietonani ja unohdan koko asian? Kyseessä on salasuhde joka on kestänyt jo 15 vuotta.

Tämä ei sinänsä hetkauta ketään, anoppi ja appiukko riitelevät jatkuvasti ja kaikki heidän lapsensa ovat jo perheellisiä yli 35v kaikki.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä ajattelenko eri tavalla, kun vanhempani ovat eronneet enkä enää aikuisiällä kuvittele, että he ovat erehtymättömiä puolijumalia, vaan ihan vaan ihmisiä... minusta olisi tosi kummallista salata mieheltäni tällainen asia enkä ymmärtäisi ollenkaan, jos mies ei kertoisi minulle, jos äitini olisi horissut hänelle jotain alibeista pettämiseen liittyen!!! Jos jossain niin siinä voisi liitto vähän natista, jos tuollaisia asioita alettaisiin salaamaan!

T. se toisinajattelija

viestintuojat ammutaan? Ja tässä tapauksessa ei oikeita todisteita ole, on vain anopin epämääräisiä jutusteluita. Ei ole mitään, mistä oikeasti saisi kiinni. Eikä anoppi tule asiaa myöntämään jos on onnistuneesti 15 vuotta asiaa piilotellut. Tässä tapauksessa miettisin mikä on parasta omalle suhteelleni, ja se olisi pitää suuni kiinni. Kyllä anoppi ja appi saisi hoitaa ihan itse välinsä. Vaikka minulla ja miehellä onkin hyvä parisuhde, ei se tarkoita sitä että mies satavarmasti asettuisi minun selkäni taakse. Mieti nyt itsekin. Miehesi kertoisi sinulle että äitisi pettää isääsi ja äitisi kieltäisi sen ehdottomasti. Siinäpä sulle valintatilanne, kumpaa uskot... Ja tässä nyt oletetaan että äitisi on hyvä äiti jonka sanaan on voinut luottaa aina.

Millaisia suhteita teillä oikein on mieheenne, kun kukaan ei kertoisi??? Me tilitetään jokainen pikkuasiakin, joten ihan käsittämätöntä olisi jos jotain tuollaista ei sitten kerrottaisi. En mä täräyttäisi miehelle ostoslistan teon lomassa että ainiin joo sun äidillä on muuten ollut 15 vuotta salasuhde, ja muista sit kans ne suodatinpussit! Vaan kertoisin että sulla oli kummallinen keskustelu anopin kanssa ja sait sen käsityksen, että anopilla on ehkä joku mies kuvioissa ja on ollut jo kauan ja että tietääkö mies siitä mitään. T. aiemmin yksi kirjoittanut

eikä appiukkokaan voi tietää kun anoppi vihjaillessaan pyysi minulta alibia salaiselle tapaamiselle.

Vierailija
22/53 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos tekisin niin, että kyselisin vähän mieheltä että mitenhän ne sun vanhemmat, kun ovat niin huonoissa väleissä, ootko ajatellut että niillä olisi jotain muuta sutinaa jossain...

tai jotain tällaista. Jatko sitten miehen reaktiosta riippuen. Luultavasti sanoo että "aivan sama".

Haluaako se silloin tietää vai ei, mitä luulette?

En mä kyllä oikeasti tiedä miten tässä nyt pitäisi toimia! Appiukolle en kyllä mene paukauttamaan päin naamaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä omat johtopäätökset, jos jostain syystä ette voi puhua asioista suoraan.

T. se toisinajattelija

mitäs jos tekisin niin, että kyselisin vähän mieheltä että mitenhän ne sun vanhemmat, kun ovat niin huonoissa väleissä, ootko ajatellut että niillä olisi jotain muuta sutinaa jossain... tai jotain tällaista. Jatko sitten miehen reaktiosta riippuen. Luultavasti sanoo että "aivan sama". Haluaako se silloin tietää vai ei, mitä luulette? En mä kyllä oikeasti tiedä miten tässä nyt pitäisi toimia! Appiukolle en kyllä mene paukauttamaan päin naamaa mitään.

Vierailija
24/53 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä itse haluaisit. Haluaisitko, että miehesi kertoisi sinulle äitisi touhuista?

mitäs jos tekisin niin, että kyselisin vähän mieheltä että mitenhän ne sun vanhemmat, kun ovat niin huonoissa väleissä, ootko ajatellut että niillä olisi jotain muuta sutinaa jossain... tai jotain tällaista. Jatko sitten miehen reaktiosta riippuen. Luultavasti sanoo että "aivan sama". Haluaako se silloin tietää vai ei, mitä luulette? En mä kyllä oikeasti tiedä miten tässä nyt pitäisi toimia! Appiukolle en kyllä mene paukauttamaan päin naamaa mitään.

Vierailija
25/53 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan kyllä puhua miehen kanssa suoraan, mutta en ole yhtään varma haluanko nostaa tästä mitään myrskyä heidän perheessään. Kyllä siitä varmasti syntyisi aikamoinen soppa kun mieheni soittelisi sisaruksilleen ja isälleen ja sitten anoppi suuttuisi mulle kun olen kertonut... voin kuvitella että nousisi aikamoinen älämölö ja kaikki olisivat vähintääkin riidoissa äitinsä kanssa.

Appivanhemmat on 70v ja 67v. Haluanko mä mennä sotkemaan sinne yhtään mitään?

AP

Vierailija
26/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruilemalla saisit mojovan sukuriidan aikaan ap!

Vierailija
27/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin vihlailujen perusteella ei musta voi olla ihan varma mistä on kyse...

Itse en kyllä pystyisi salaamaan tuollaista epäilyä mieheltäni.

Vierailija
28/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja apelle kkerrotaan myös, jos ei tosiaan tiedä jo.

Vierailija
29/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin vihlailujen perusteella ei musta voi olla ihan varma mistä on kyse...

Itse en kyllä pystyisi salaamaan tuollaista epäilyä mieheltäni.

Lisäksi, jos mun perheessä tapahtuisi noin ja saisin tietää mieheni tienneen, suuttuisin ihan järkyttävästi.

Itse tekisin myös niin, että sanoisin miehelleni mitä anoppi oli sanonut. Vähän ihmetelleen (mitähän se Maija tarkoitti kun sanoi näin...)

Vierailija
30/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä kuinka se loukkaa aikuistakin (lasta)miestä, että aloittaisin näin:

Kuule, viimeksi kun oltiin sun vanhemmillasi, niin sun äidilläsi ja mulla oli outo keskustelu. Se meni jokseenkin näin: blaa blaa blaa.

Olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin, vai voisiko olla mahdollista, että äidilläsi on suhde?

Jos mies vastaa, että ihan sama, niin anna olla.

Jos et tätä keskustelua käykään, niin anopillesi voit sanoa, että ihan oman omantunnon ja perherauhan vuoksi mä en halua tietää siitä yhtään mitään, mistä mahdollisesti vihjailit enkä valehtele sun puolestasi.

Sun oma liittosihan se siitä vaikeuksiin joutuu, jos valheet paljastuu.

ja sitten kannattaisi miettiä sitäkin, että kun/jos tuossa iässä erotaan, niin yleensä se tarkoittaa taloudellista ahdinkoa ainakin toiselle osapuolelle. Mieti tilannetta tarkkaan.

Älä nyt jumalauta pamauta päin naamaa ilman todisteita, että SUN ÄIDILLÄSI ON SUHDE. Kieltäähän se anoppi sen tottakai. Mieluummin herätä epäilyjä ja kysymyksiä.

Vierailija
31/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että anoppi, joka vihjailee pitkästä avioliiton ulkopuolisesta suhteesta miniälleen, haluaa sen tulevan julki. Hän haluaa sitä joko tiedostetusti tai tiedostamattaan. Ehkä hän on halukas eroamaan, mutta toivoo, ettei hänen tarvitsisi itsensä paljastaa itseään miehelleen, vaan viestintuojana on joku muu eli miniä tai oma poika.

Pitkästä ja riitaisestakin liitosta voi olla vaikeaa erota, jos toinen ei halua. Tarvitaan kunnon kriisi. Anoppi ehkä toivoo, että tulee iso mylläkkä, jossa kaikki lapsetkin ottavat puolet ja puolisoiden välit saadaan niin rikki, ettei paluuta enää ole.

Näin 50 ylittäneenä veikkailisin tällaista.

Vierailija
32/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoimet välit ja jutellaan kaikkea. Olisi omituista jos mies ei kertoisi jos äidilläni olisi toinen. Eihän se minun asia ole. en ole enää kiinni vanhemmissani. Se on heidän asiansa. Miehen kanssa varmaan ihmeteltäisiin, miksi äitini oli kertonut miehelleni.

Ei teillä kyllä kovin hyvin suhteissanne mene kun ette voi tuollaista asiaa kertoa puolisollenne.

En sitten tiedä ajattelenko eri tavalla, kun vanhempani ovat eronneet enkä enää aikuisiällä kuvittele, että he ovat erehtymättömiä puolijumalia, vaan ihan vaan ihmisiä... minusta olisi tosi kummallista salata mieheltäni tällainen asia enkä ymmärtäisi ollenkaan, jos mies ei kertoisi minulle, jos äitini olisi horissut hänelle jotain alibeista pettämiseen liittyen!!! Jos jossain niin siinä voisi liitto vähän natista, jos tuollaisia asioita alettaisiin salaamaan!

T. se toisinajattelija

viestintuojat ammutaan? Ja tässä tapauksessa ei oikeita todisteita ole, on vain anopin epämääräisiä jutusteluita. Ei ole mitään, mistä oikeasti saisi kiinni. Eikä anoppi tule asiaa myöntämään jos on onnistuneesti 15 vuotta asiaa piilotellut. Tässä tapauksessa miettisin mikä on parasta omalle suhteelleni, ja se olisi pitää suuni kiinni. Kyllä anoppi ja appi saisi hoitaa ihan itse välinsä. Vaikka minulla ja miehellä onkin hyvä parisuhde, ei se tarkoita sitä että mies satavarmasti asettuisi minun selkäni taakse. Mieti nyt itsekin. Miehesi kertoisi sinulle että äitisi pettää isääsi ja äitisi kieltäisi sen ehdottomasti. Siinäpä sulle valintatilanne, kumpaa uskot... Ja tässä nyt oletetaan että äitisi on hyvä äiti jonka sanaan on voinut luottaa aina.

Millaisia suhteita teillä oikein on mieheenne, kun kukaan ei kertoisi??? Me tilitetään jokainen pikkuasiakin, joten ihan käsittämätöntä olisi jos jotain tuollaista ei sitten kerrottaisi. En mä täräyttäisi miehelle ostoslistan teon lomassa että ainiin joo sun äidillä on muuten ollut 15 vuotta salasuhde, ja muista sit kans ne suodatinpussit! Vaan kertoisin että sulla oli kummallinen keskustelu anopin kanssa ja sait sen käsityksen, että anopilla on ehkä joku mies kuvioissa ja on ollut jo kauan ja että tietääkö mies siitä mitään. T. aiemmin yksi kirjoittanut

eikä appiukkokaan voi tietää kun anoppi vihjaillessaan pyysi minulta alibia salaiselle tapaamiselle.

Vierailija
33/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia suhteita teillä oikein on mieheenne, kun kukaan ei kertoisi??? Me tilitetään jokainen pikkuasiakin, joten ihan käsittämätöntä olisi jos jotain tuollaista ei sitten kerrottaisi.

Ei meillä ole mitään salaisuuksia, me ollaan me ja kaikki muut on muita ja kaikki meidän ja muiden asiat ruoditaan tässä huushollissa;-)

t. kantelupukkipari

PS: vähän samanlaisia tilanteita meillä on ollutkin ja aina ollaan rehellisiä ja kerrotaan kaikki eteenpäin...

Vierailija
34/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sisaruksilleen?

Eikö miehesi ole jo täysikäinen? Hänellä ei ole enää mitään tekemistä ja moralisointia siihen, kenen kanssa äitinsä nai.

Itse en olisi kyllä naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi kontrolloida seitsenkymppisen äitinsä seksielämää.

voidaan kyllä puhua miehen kanssa suoraan, mutta en ole yhtään varma haluanko nostaa tästä mitään myrskyä heidän perheessään. Kyllä siitä varmasti syntyisi aikamoinen soppa kun mieheni soittelisi sisaruksilleen ja isälleen ja sitten anoppi suuttuisi mulle kun olen kertonut... voin kuvitella että nousisi aikamoinen älämölö ja kaikki olisivat vähintääkin riidoissa äitinsä kanssa.

AP

Vierailija
35/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset on voineet sopia tälläisestä järjestelystä

Vierailija
36/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miksi anoppi puhui mulle eli miniälle näitä juttuja.

Anoppi on aika erikoinen (tällä palstalla olisi diagnosoitu narsistiksi) enkä yhtään ihmettelisi jos hän tällä yrittäisi saada minusta liittolaista tai jotain.

Mun liittolaisuus on tietenkin mieheni puolella, mutta mietin sitäkin, että onko mulla "vaitiolovelvollisuus" oli kertojana kuka tahansa? En menisi kenenkään muunkaan salasuhteista juoruilemaan kenellekään.

En oo siis vieläkään päättänyt kerronko miehelle vai en :( Hän on ollut jo pitkään kyllästynyt ja välinpitämätön vanhempiensa ainaisia riitoja kohtaan ja on monesti sanonut että lähtisivät vaan eri osoitteisiin.

AP

Vierailija
37/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sisaruksilleen?

Eikö miehesi ole jo täysikäinen? Hänellä ei ole enää mitään tekemistä ja moralisointia siihen, kenen kanssa äitinsä nai.

Itse en olisi kyllä naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi kontrolloida seitsenkymppisen äitinsä seksielämää.

AP

Tuskinpa mieheni haluaakaan kontrolloida äitinsä seksielämää, luulen että hän olisi kaikkein mieluiten tietämättä koko jutusta jos saisi valita!

Mutta jos kerron, niin luulisin että juttu leviää heidän perheessään jossain vaiheessa, vaikka ei kukaan suin päin ryntäisikään soittelemaan juoruja.

AP

Vierailija
38/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnostunut äitinsä miesjutuista. Olisi aika naurettavaa jos aikuinen mies soittelisi siskolleen äitinsä mieshommista.

Itse asiassa en kyllä itsekään alkaisi sisaruksilleni soittelemaan jos tietäisin, että äidilläni on mies ja iiiiik, harrastaa seksiä sen kanssa.

On teillä ap vähän perverssi perhe:)

Vierailija
39/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oletko varma ettei miehesi jo tiedä asiasta?

Vierailija
40/53 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnostunut äitinsä miesjutuista. Olisi aika naurettavaa jos aikuinen mies soittelisi siskolleen äitinsä mieshommista.

Itse asiassa en kyllä itsekään alkaisi sisaruksilleni soittelemaan jos tietäisin, että äidilläni on mies ja iiiiik, harrastaa seksiä sen kanssa.

On teillä ap vähän perverssi perhe:)

kyllä mä puhuisin sisarusteni kanssa jos saisin tietää tollaista vanhemmistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi