Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko joku tosiaan että e-kirja on sama asia kuin oikea?

Vierailija
25.10.2011 |

Kävin tänään yhden tyypin luona, jota olen pitänyt sivistyneenä. Ihmettelin ettei koko asunnossa ollut kuin pari kirjaa, ja muutama kirjaston kirja. Kysyin kautta rantain, että missä heidän kirjansa ovat niin tyypin mies veti jonkun e-kirjan lukijan esiiin ja näytti että heillä on siellä jotain 1 000 kirjaa.

Olin pettynyt, olin luullut että he ovat lukeneita, puhuvat aina jostain klassikkoteoksista ja siteeraavat ties ketä. Sitten ne kirjat on sähköisiä, eihän se ole ollenkaan sama asia! Kirjahan on filosofinen esine.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pettynyt, olin luullut että he ovat lukeneita, puhuvat aina jostain klassikkoteoksista ja siteeraavat ties ketä. Sitten ne kirjat on sähköisiä, eihän se ole ollenkaan sama asia! Kirjahan on filosofinen esine.

:) No joo, mutta jos kirjan sisältöön pääsee parhaiten käsiksi e-muodossa, niin mikäpä siinä, positiivinen asia.

Paljon luen e-kirjoja, ja juuri nyt on yksi Hammond Innesin vanha jännäri kesken.

Vierailija
2/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen kunnankirjaston verran joten pakkorako alkaa hankkia niitä sähköisessä muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama teksti luettuna eri muodossa, ihan sama.

Minun mielestäni homeisen kirjan hajua ei voita mikään, mutta kyllä se lause on sama on se luettu paperilta tai näytöltä.

Vierailija
4/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi tapahtua Porvoossa!

Ihan sama kuinka monta kirjaa omistaa ja missä muodossa. EI niistä ole mitään hyötyä, jos niitä ei ole lukenut. Kirjastokin on olemassa, joten ei entisaikaakaan kaikkia luettuja kirjoja pantu lukemisen jälkee esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan