Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana vkolla 5+5, tuleeko hankkia foolihappoa

Vierailija
25.10.2011 |

ihan apteekista vai riittääkö jos syö parsakaalia, paprikaa,punaviinimarja/mustaviinimarja mehua (sokeroimatonta) pelkään kovasti keskenmenoa (olisi jo toinen) ja haluan tehdä kaikkeni että tämä etenisi hyvin :) oon lukenu et jotkut hakee apteekista ihan jotain foolihappolisää näillä ekoilla viikoilla, käytitkö itse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole haittaakaan jos apteekista ostaa foolihappoa, sehän on b vitamiinia ja ylimääräinen liukenee virtsan mukana pois kjos liikaa sattuisi saamaan.

Vierailija
2/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainahan se on parempi, jos vitamiinit ja hivenaineet saa ruoasta kuin purkista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemisessa ja vuotoja. Aloin syömään noilla viikoilla, kätilö-äitini suositteli, tosi paras teho foolihapolla on, kun alkaa syömään ennenkuin testi näyttää +, mutta se on vaikea ennakoida.

Tsemppiä ja onnea raskauteesi

Vierailija
4/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemisessa ja vuotoja. Aloin syömään noilla viikoilla, kätilö-äitini suositteli, tosin paras teho foolihapolla on, kun alkaa syömään ennenkuin testi näyttää +, mutta se on vaikea ennakoida.

Tsemppiä ja onnea raskauteesi

Vierailija
5/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku raskaana oleville tarkoitettu monivitamiinivalmiste. Niissä on myös sitä foolihappoa. Ja syö silti terveellisesti kuten tähänkin asti :)

Vierailija
6/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa sitten ei suositellakaan foolihappolisää jos syö monipuolista ruokaa.

Vierailija
7/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vuotoja ja vaikeuksia raskaaksitulossa.

Vierailija
8/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy huomenna käydä ostamassa, esikoisen aikaan söin raskausmultitabsia niin jospa sitä sitten taas :) olen kyllä syönyt tosi paljon parsakaalia lähiaikoina, oikeesti varmaan 3kokonaista parsakaalia viikon aikana kun lapsi tykkää siitä ihan hirveesti niin sit on tullu sitä keitettyä ruuan lisäkkeeksi ja paprikaa käytän muutenkin paljon, joten olen onneksi tainnut saada foolihappoa ihan normaalin verran ennen raskauttakin :)

ap

Vierailija
9/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen gyneni suositteli, että jos haluaa raskaaksi olisi foolihappo hyvä aloittaa samaan aikaan kuin yrityskin. Vaikka menisikin pari kk.