Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset nukkumaan laivan hyttiin ja aikuiset baariin?!

Vierailija
21.07.2011 |

Kaveri kertoi, että oli niin mukavaa olla laivalla, kun pääsi miehensäkin kanssa kahden "muutamalle". Mä ihmettelin, että missäs lapset olivat. He olivat jättäneet lapset (4v ja 7v) kahdestaan hyttiin nukkumaan. Olivat olleet pari tuntia istumassa laivan baarissa.

Onko tämä teistä OK? Onko tuo tavallistakin, että lapset nukkuu hytissä kun vanhemmat dokaa baarissa?!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat tuohon suostuneet, ei ainakaan saa tehdä.

Ihan uskomatonta, jos joku tekee. Meneeköhän ihan huostaanotoksi, jos käy ilmi. Ihan samaan tapaan kuin, jos jättää lapsen yöksi yksin kotiin nukkumaan, kun ite lähtee dokaamaan ja sitten se lapsi lähtee harhailemaan.

Vierailija
2/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat tuohon suostuneet, ei ainakaan saa tehdä.

Ihan uskomatonta, jos joku tekee. Meneeköhän ihan huostaanotoksi, jos käy ilmi. Ihan samaan tapaan kuin, jos jättää lapsen yöksi yksin kotiin nukkumaan, kun ite lähtee dokaamaan ja sitten se lapsi lähtee harhailemaan.

Toi on ihan täysin verrattavissa siihen, että jättää lapset kotiin nukkumaan ja lähtee lähibaariin parille. Lapsille se on heidän mahdollisesti herätessään joka tapauksessa ihan yhtä karmea kokemus. Vieraassa laivassa ehkä jopa vielä karmivampi kuin kotona, joka kuitenkin on tuttu ja turvallinen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukaiselta tosiaan tuntuu oma lapsuus, jolloin ihan ilman kännyköitä olin 7-8-vuotiaana 10-tuntisia päiviä ilman aikuisia uimarannalla, neljävuotiaana tuntikausia jo yksin kotona, ja jo viisivuotiaana lämmiteltiin maitopulloja hellalla ja vahdittiin pikkuvauvasisarusta, kun äiti kävi jumpassa.

Vierailija
4/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t.ammattikasvattaja

Vierailija
5/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniset örveltäjät käytävällä ja viereisissä hyteissä. Lapset voivat herätä möykkään, oven jyskyttämiseen ja olla tosi peloissaan. Pedofiilit. Henkilökuntaankaan ei voi täysin luottaa! Heillä on avaimet.

Vierailija
6/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne,joilla ei ole ollut kymmeneen vuoteen kahdenkeskistä hetkeä, niin kysyisin, että eikö teidän lapset nuku? Eikö teillä ole omaa huonetta, jossa voi olla kahdestaan? Mua jotenkin niin ärsyttää, että pariskuntien yhteisen ajan pitäisi olla jotakin erityistä tekemistä, eikä tavallista iltapalan syömistä kahdestaan "lasketa" yhteiseksi ajaksi.

Me oltiin vasta laivalla ja kun lapset saatiin nukkumaan, syötiin sängyssä onnellisena karkkia ja luettiin.

Vierailija
7/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei koskaan ikinä saa olla missään kaksistaan? Ei se nyt kuitenkaan ole sama, että väsyneinä työpäivän jälkeen telkkua yhdessä töllätään.

Vierailija
8/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten lapset olisi mukana, ei myöhään eikä vanhemmat liian humalassa.

Vierailija
9/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniset örveltäjät käytävällä ja viereisissä hyteissä. Lapset voivat herätä möykkään, oven jyskyttämiseen ja olla tosi peloissaan. Pedofiilit. Henkilökuntaankaan ei voi täysin luottaa! Heillä on avaimet.

Vierailija
10/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei koskaan ikinä saa olla missään kaksistaan? Ei se nyt kuitenkaan ole sama, että väsyneinä työpäivän jälkeen telkkua yhdessä töllätään.

Lämmittää vaikka saunan. Siinähän sitä on kiva jutella ja toisen selkää rapsutella.

Vierailija
11/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jatkakaa huutamista, mulle asia oli aivan teoreettinen, ei olla oltu laivalla, eikä olla menossakaan. Mutta jos, niin aivan varmaan istuttais paukuilla ja lapset nukkuis hytissä.

Vierailija
12/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jatkakaa huutamista, mulle asia oli aivan teoreettinen, ei olla oltu laivalla, eikä olla menossakaan. Mutta jos, niin aivan varmaan istuttais paukuilla ja lapset nukkuis hytissä.

Vierailija
13/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä te ne kaikki huostaanotetut lapset kööräisitte, jollekin kasarmilleko?

Vierailija
14/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-v on ehkä vähän liian pieni, mutta 7-v ihan hyvän ikäinen jättää hyttiin, kunhan lapsi tietää, että vanhemmat lähtevät joksikin aikaa pois. Meillä 6-v oli jo paria tuntia itsekseen, 7-v jo muutamaa tuntia. Itse haluaa olla.

Vierailija
15/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälomalla tehtiin kaksi laiva reissua, alku lomasta vaimon+teinien (2x17v) kanssa menevämpi matka ja tänään tultiin tukholmasta muumeja katsomasta lapsiemme kanssa 4 ja 5v.

niin kova viinan tuska ei ole että jätäisin lapset yksin hytiin. kahden keskistä aikaa pitää järjestyä muuten kuin lasten turvallisuuden varjolla.

tapahtui kerran tuossa:

oli hirveää kuunnella kun naapurissa yöllä oven takaa ÄITIÄ itkeviä lapsia. lapset turvaan ja poliisit paikalle. äitikin palasi baari reissulta, poliisien odotellessa.

sitä en soisi kellekkään lapselle tapahtuvan, mutta näin kävi

Vierailija
17/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin minä olen joka kerta herännyt kännisiin oven jyskyttäjiin laivalla. Ei niistä tiedä mitä tapahtuu jos lapsi avaa oven.

Vierailija
18/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran niin, että puhelin soi joskus illalla ysin kymmenen aikoihin viikonloppuna. Isä vastas puhelimeen (olin itsekin siis lapsi vielä ja lankapuhelimet vallalla 90-luvun alussa). Puhelimessa joku hätääntynyt pieni lapsi kyseli vanhempiensa perään (ilmeisesti yritti soittaa jollekin perheensa tutulle/sukulaiselle, mutta soittikin väärään numeroon). Itkuisena valitti, että vanhempia ei ole kotona ja että hän on ihan yksin jne. Selvasti tosi pieni lapsi tai sitten tosissaan peloissaan, kun ei osannut nimeään sanoa eikä paljon muutakaan, jotta olisi asialle voitu jotain tehä. Aikansa kyseli äitiään ja meidän isä yritti käskeä soittamaan jollekin tutulle tms. Jäi kyllä varsinkin minun vanhemmilla mietityttään pitkäksi aikaa lapsen kohtalo.

Vierailija
19/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää nyt vaikka kuvaamaan tissejänne, ennenkuin kaikkea kauhistelette. Ehkä nää vanhemmat nyt vaan tarvitsivat oman pienen yhteisen hetkensä. Voisin kuvitella meidänkin tekevän laivalla noin, yhtään kahdnkeskeistä hetkeä ei meillä ole ollut 10 vuoteen.

Todennäköisesti kaikilla elämäsi sektoreilla.

Vierailija
20/68 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian vakavuutta jos ei ole Omia lapsia. itsellä nuo 4 ja 5v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme