Loppuvuoden vauvaa odottavia Hki
Itse olen 26-v ensimmäistäni odottava Itä-Helsingissä asuva juttuseuraa kaipaileva reipas ihminen...
Kommentit (5)
Olen 31-v. 2-vuotiaan tytön äiti itä-helsingistä! Kirjoittelehan ihmeessä, sp-osoite; lotta1974@luukku.com
Asumme nyt koillis-Helsingissä mutta muutamme ensi viikolla itään. Odotan neljättä lastani, la on 23.12.
Olisi mukava tavata!
tansku75@hotmail.com
Tansku, pojat 11v & 12v, tyttö 1v & vaavi rv 33+4
Tässä olisi kanssa yksi todellinen loppuvuoden odottaja lisää joukkoon. Odotusta on siis vielä ilmeisesti koko joulukuukin kun la on 31.12.
Ikää on siunaantunut 25 vuotta ja kaksi tyttöäkin olen pyöräyttänyt maailmaan. Juttuseuraa kaipailisin taas kun jään kotiin lasten kanssa ja seinät kaatuu niskaan. En oikein tiedä onko tää nyt Koillis- vai mitä Helsinkiä mutta Pukinmäessä asutaan ellei päädytä muuttamaan jonnekin muualle...
Mailata voi osoitteeseen akela@pp.inet.fi
T: Sanna
Olen 28-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani syntyväksi joulun tienoilla. Asun Vantaalla Koivukylässä ja kaipailen uusia kavereita pk-seudulta. Ilmoitelkaa itsestänne ;-)
ninozka @ luukku.com (poista välilyönnit @-merkin ympäriltä!)
Minä täällä huhuilen ison mahani takaa!
Asustelen Helsingin Myllypurossa ja kaiken kaikkiaan olen asunut Helsingissä vasta vuoden, eli kavereita ei vielä kauheesti ole mukaan tarttunut. Olen 21 vuotias niinkun miehenikin ja ensimmäistä odotellaan syntyväksi parin viikon päästä, eli laskettu aika on 22.11.05
Olisi mukava tutustua!
hannamari@luukku.com tuohon osoitteeseen saa kirjoitella! :)