Lävistys raskausaikana
Minulla on kulmakoru ja mietin, että onko kellään kokemusta lävistyksistä ja raskaana olemisesta?
Mietin, että keho varmasti on enemmän " suojelevainen" raskausaikana joten kysyisin, että onko kellään lävistykset kasvanut ulos raskauden takia?
Indy ja pienen pieni toukka
Kommentit (5)
Jos lävistys on alueella, johon vatsan kasvu ei vaikuta, ei sille pitäisi tapahtua mitään sen kummempaa.
Omista lävistyksistäni olen napakorun joutunut ottamaan pois, kun se alkoi kiristää vatsan kasvaessa, muuten ei ole ollut mitään vaikutusta.
minkään lävistyksen kanssa,kaikkiaan niitä 3 kpl.Napakorunkin pidin pojan raskausaikana normaalisti,tokihan se vähän venähti mutta muuten ei mitään " ongelmaa"
Genitaalialueen lävistystäkään ei tarvitse synnytyksen ajaksi poistaa,mikäli se ei ole " venyvällä" alueella,esim.klitoriksessa saa olla.
Äitykkä ja Unto rv 11+2
niin nännikoru pitää ottaa pois mielellään pari kk ennen laskettua aikaa, että bakteerikanta ehtii tasottua ja varmistaa että maitorauhaset ei oo menny tukkoon. Napakoru kannattaa ottaa pois, koska sitä elimistö saattaa ruveta hylkimään tosi pahastikin...
mulla on kaksi korua navassa ja ensi viikolla käyn lävistysliikkeessä vaihtamassa niihin joko teflon tai bioplast korut. ne venyy ja paukkuu sitten niin paljon kun mahalla on tarvis pullistua eikä ole olemassa riskiä että niitä keho jollain tapaa hylkisi. onhan ne reiätkin jo aikaa sitten sisäpuolelta arpeutuneet.
mulla on kielikoru sekä kulmakoru ja molemmat laitoin jo vuosia sitten ja niiden laiton jälkeen olen saanut kaksi lasta ja kolmas tulossa (siis lävistämisen jälkeen) koskaan ei ole näistä ongelmaa tullut. synnytyksessäkin olivat ihan normisti paikallaan.
niloakseli sekä vitonen rv 14