Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisi pyytää hyvitykseksi vaateliikkeestä?

Vierailija
25.10.2011 |

Ostin eilen yhdestä vaateliikkeestä kasan vaatteita. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti, kun ostosreissun lopuksi mentiin ruoka-kauppaan. Siellä rupesi kaikki hälyttimet piippaamaan. Jouduttiin purkamaan kaikki kassit, jotta piippauksen syy löytyi ja joudutiin siellä sitten esittämään kaikista ostoksista myös kuitit. Todella perusteellinen syyni, joka oli melko epämiellyttävä ja vei aikaa.



Vaateliike oli tällä välin mennyt jo kiinni, joten joudun tänään tekemään uuden reissun liikkeeseen, että poistavat hälyttimen. Nyt en kyllä tyydy mihinkään pelkkiin pahoitteluihin vaan haluan jotain hyvitykseksi tästä hässäkästä ja lisävaivasta. Mikä olisi mielestänne kohtuullinen hyvitys, jota voisi pyytää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pyytämättä) 5 e lahjakortin liikkeeseen. Se korvaa just matkakulut, eipä muuta.



Kortista ei sinänsä ole juurikaan iloa ellen aio asioida liikkeessä uudelleen, koska siellä tuskin myydään mitään 5 e tai sen alle maksavaa. Eli joudun ostamaan jotain kalliimpaa että lahjakortista on jotain hyötyä.



No, näillä mennään.



ap

Vierailija
2/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli ajaa 13 km/suunta takaisin vain ottamaan häläri pois. Sain kahvi+pulla -kupongin Prisman yhteydessä olevaan kahvioon. No, joo. Kiva niin, vaikka enemmän mua otti päähän ajelukulut ja siihen käytetty aika kaupungissa. Reissuun meni kuitenkin sen 40 minuuttia ja polttoainettakin pelkästään 2-3 Euron edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka matkakulut kun joudut toistamiseen käymään liikkeessä. tosin sekin lasketaan yleensä julkisten kulkuvälineiden mukaan. mielipahasta ja harmista ei ainakaan kuluttajansuojalaki velvoita maksamaan. inhimillinen virhe. toki jos kehtaat, voithan pyytää ihan mitä vain.. riippuu sitten ihan liikkeestä, haluaako asiakaspalveluksellisista syistä korvata jotain.

Vierailija
4/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei taatusti ole tahallinen teko vaan kyse inhimillisestä virheestä.



Ei anna mielestäni aihetta nostaa asiasta mitään mekkalaa tai oikeutta ruveta pyytämään mitään. Ellet sitten tosiaankin ole itse täydellinen ja erehtymätön ihminen.

Vierailija
5/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin kuitenkaan saat mitään anteeksipyyntöä "arvokkaampaa". Vahinkoja sattuu.

Vierailija
6/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

radio-ohjelmassa kerrottiin, että 95% hälytyksistä on turhia.

Joten onnea korvaupyynnöille, en usko että mitään saat, mutta aina voi yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut koskaan vaateliikkeessä töissä, mutta työskentelin joskus Citymarketin kassalla.



Meille painotettiin että AINA tarkastetaan ettei mihinkään jää hälyttimiä, koska kauppa "joutuu" korvaamaan asiakkaalle matkakulut ja usein antamaan muutakin hyvitystä jos tämä joutuu myöhemmin tulemaan hälyä poistamaan.



Kyllä sulla on oikeus vaatia korvausta.

Vierailija
8/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta en ainakaan saanut edes anteeksipyyntöä, en kyllä tajunnut pyytääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei taatusti ole tahallinen teko vaan kyse inhimillisestä virheestä.

Ei anna mielestäni aihetta nostaa asiasta mitään mekkalaa tai oikeutta ruveta pyytämään mitään. Ellet sitten tosiaankin ole itse täydellinen ja erehtymätön ihminen.

Liike teki virheen, oli se tahallinen tai ei. Siitä aihautui minulle kaikenlaista harmia ja vaivaa.

Kyllä ainakin minun työssäni asiakas saa jonkun hyvityksen tai korvauksen, jos meidän firman takia asiakkaalle aiheutuu jotain harmia tai kustannuksia. Ja meillä palvellaan pelkästään yritysasiakkaita, joka on vähän eri asia kuin kuluttaja lainkin silmissä.

No, katotaan miten käy. Mua vaan todella syö noi hälyttimet, kun tää oli jo toinen kerta pelkästään tällä viikolla, kun vaatteeseen jäi hälytin. Tosin se oli toisessa liikkeessä ja se huomattiin heti ulos mennessäni. Sieltä sain ihan pyytämättä alekupongin liikkeeseen vaikka mitään ylimääräistä vaivaa ei asiasta koitunut.

ap

Vierailija
10/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut koskaan vaateliikkeessä töissä, mutta työskentelin joskus Citymarketin kassalla.

Meille painotettiin että AINA tarkastetaan ettei mihinkään jää hälyttimiä, koska kauppa "joutuu" korvaamaan asiakkaalle matkakulut ja usein antamaan muutakin hyvitystä jos tämä joutuu myöhemmin tulemaan hälyä poistamaan.

Kyllä sulla on oikeus vaatia korvausta.


on taas kassaneitejä vedetty höplästä... Pakkohan teille kassoille on sanoa asiat todella sillain, etä menee perille, tai mitään ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitään korvauksia, jos liike ei halua korvata pahaa mieltäsi. Ainoa sinulle kuuluva korvaus on matkakulut, ne on korvattava, koska virhe on liikkeen tekemä.