Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeää seksi on/oli parinvalinnassa?

Vierailija
25.10.2011 |

Onko nykyinen valintasi perustunut seksuaaliseen yhteensopivuuteen? Onko se kannattanut? Vai oliko joku eksä parempi sillä osa-alueella? Vai onko seksillä niin väliä elämänpituisessa liitossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei paljoa merkannut ja parempia on ollut thaikut , brassit, slaavit, saksalaiset ja moni suomalainenkin, jonka kanssa olen ollut ennen nykyistä vaimoani. Suurimmaksi ongelmaksi on muodostunut vaimon täydellinen osaamattomuus tehdä aloitetta ja nykyään se ottaa minua niin paljon päähän, että en tee sitä enää itsekään ja siksi seksiä on aivan liian harvoin. Se syö hiljalleen itsetuntoa ja runkkaamisesta tulee paljon parempi vaihtoehto, sitä tulee tehtyä pari kertaa päivässä sitten. Nyt tilanne on sellainen, että olen alkanut harkita jopa eroa. Seksi sinänsä ei ole merkannut suoranaisesti, siis sen laatu tai kemioiden toimiminen.

Vierailija
2/6 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että mies on 'se oikea'. Ei ole kenenkään kanssa ollut sellaista henkistä yhteyttä sängyssä.

Eksän kanssa seksi oli teknisesti loistavaa, mutta eksän tilalla olisi voinut olla kuka tahansa muu tekemässä samat temput. Koskaan ei edes katsottu silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia ennenkuin aloimme seurustella, tykkäsimme toisistamme kovasti jo etukäteen. Seksi alusta asti ihanaa ja parantunut vuosien (15) myötä, muuttunut henkisemmäksi ja "syvemmäksi", siis yhä tyydyttävämmäksi.

Seksillä, aistillisuudella, läheisyydellä, hellyydellä, fyysisyydellä ja erotiikalla on mun mielestä paljon väliä liitossa.

Vierailija
4/6 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta jos ei seksi olisi toiminut niin olisin todellakin miettinyt suhteen jatkoa. Tähän vaikutti hyvin paljon se että suhteen myötä tiesin tekeväni myös radikaaleja muutoksia kuten muuttaminen ihan eri paikkaan jne. ja halusin että kaikki osa-alueet ovat just eikä melkein :)

Exän kanssa seksi oli myös tyydyttävää, mutta tietty intensiivisyys puuttui. Nykyisen kanssa todellakin pyörii sukat jaloissa.

Vierailija
5/6 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muut asiat ovat huomattavasti tärkeämpiä kuin seksi. Kiva jos toimii loistavasti, kiva jos toimii hyvin ja tyydyttävästi. Suurin osa arkea sitä eletään kuitenkin muuten kuin sekstaillessa, joten kyllä ne muut asiat vaikuttivat ja vaikuttavat huomattavasti enemmän.

Vierailija
6/6 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen tulee olla mua puoleensa vetävä. Exän kanssa ei seksi sujunut ollenkaan ja tunsin jääneeni jostain paitsi.

Nykyisessä suhteessa seksi näyttelee isoa osaa, mutta tärkeämmäksi nousevat kuitenkin muut jutut. En sitä seksiä jaksaisi, jos mies ei olisi mun tyylinen noin yleisesti ottaen. Seitsemättä vuotta mennään ja seksielämä on vaan parantunut ajan myötä.