siis ihan oikeastiko jotkut aikuiset juhlii omia synttäreitään?
Ja odottaa kortteja ja muistamista?? Siis tarkoitan nyt muita kuin näitä pyöreitä vuosia. Huom! Tämä EI ole kettuilua vaan ihmettelen vilpittömästi, ei ole tullut mieleenkään pitää juhlia tai onnitella aikuisia ystäviä tai vanhempia tms. Kuinkahan montaa olen loukannut... :)
Kommentit (46)
alotellaan jossain tutun tutun rupusessa kämpässä ja sitten hiljaisuusaikaan lähdetään noihin samoihin saa*anan loppuunkuluneihin sikakalliisiin baareihin. JEEE!
..tuskin sua siellä kukaan kaipaa kun noin negatiivinen olet. Kutsu lienee tullut vaan siksi sulle, kun eivät oo kehdanneet jättää kutsumattakaan. Ja jos menet kemuihin niin kuka sinne "sikakalliisiin baareihin" pakottaa lähtemään?
Kutsusta voi kieltäytyä ja sun tyyppisten ehkä kannattaiskin kieltäytyä, kukaan ei tollasta nurisijaa juhliin kaipaa!
alotellaan jossain tutun tutun rupusessa kämpässä ja sitten hiljaisuusaikaan lähdetään noihin samoihin saa*anan loppuunkuluneihin sikakalliisiin baareihin. JEEE!
on toistensa kanssa?!?! Onko aikuisuuden pakko olla tylsää ja ankeaa ja mielikuvituksetonta? Eikö aikuisena saa pitää hauskaa ja keksiä jotain ihan pöhköä? Eikö aikuinen saa syödä pääsiäismunia, jos tykkää niiden mausta? Eikö aikuinen saa juhlia sitä, että on taas vuoden vanhempi? Eikö aikuinen saa järjestää juhlat vaikka naapurin kissan synttäreiden kunniaksi ja kutsua kaikki ystävät pitämään hauskaa?
Miksi ihmeessä tämän ainoan elämän pitäisi olla niin kamalan vakavaa?
aikuistuminen ei ole niin helppoa
tiedän yhden kolmikymppisen kaverini, joka ostaa itselleen pääsiäismunia joka pääsiäinen. Eli ei tarvitse varmaan kysyä juhliiko hän synttäreitään :D
Vastailin tuolla jo aiemmin että juhlin kyllä ja ostan pääsiäismunia ja jopa joulukalenterin itselleni.
Onneksi en ole aikuinen jos se tarkoittaa tylsää tiukkapipoa joka ei saisi nauttia mistään kivoista jutuista.
En koskaan halua muuttua sellaiseksi.
tiedän yhden kolmikymppisen kaverini, joka ostaa itselleen pääsiäismunia joka pääsiäinen. Eli ei tarvitse varmaan kysyä juhliiko hän synttäreitään :D
Normeja on tosiaan pakko noudattaa... NOT!
Arvatkaapa mitä: mä olen nyt 47 ja just viikonloppuna muistutin ett miehen pitää sit muistaa ostaa mulle suklaajoulukalenteri. Pitäisköhän sen passittaa mut hoitoon? Synttäreitä vietetään jos siltä tuntuu mutta kai se on ihan normaalia edes onnitella jos jollakulla tutulla on synttärit, varsinkin nykyään ne jotka FB:ssa hengaa saa aina muistutuksen kavereiden synttäreistä.
Ihan oikeasti ihmetyttää miten jotkut viitsii jostain näinkin marginaalisesta ja mitättömästä asiasta esittää kummeksuntaa ja paheksuntaa. No, jos ja kun oma tapa on se ainoa oikea tapa...
En todellakaan ala järkkäämään mitään synttärijuhlia itselleni. Ei ole meidän suvussa tai tuttavapiirissä tapana. En ole edes kertonut syntymäpäivääni monille hyvillekään kavereille.