Lue keskustelun säännöt.
Mikä on teillä yleisin koulukiusaus?
23.10.2011 |
Meillä tuntuu olevan aika tasaisesti kaikkia, jopa kasviskiusausta. Siitä olin yllättynyt (iloisesti).
Kommentit (5)
Meillä yleisin oli kinkkukiusaus, mutta minun koulunkäynnistäni onkin jo aika lailla vuosia.
Mielestäni kiusaus ja kiusaaminen eivät voi mennä sanoina sekaisin. Tosin olen huomannut, että joku ne siltikin sekoittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä yleisin oli kinkkukiusaus, mutta minun koulunkäynnistäni onkin jo aika lailla vuosia.
Mielestäni kiusaus ja kiusaaminen eivät voi mennä sanoina sekaisin. Tosin olen huomannut, että joku ne siltikin sekoittaa.
:D
kebab-kiusaus. Kinkkukiusaus on ehkä yleisin.
janssonin kiusaus! Nykyään pidän siitäkin.
Tosin melko suolaisia ne janssonin fileet...
Olipas hauska juttu. Hetki kesti tajuta ;)
Mutta koulukiusaamisen syy omalla kohdallani oli kirpputorivaatteet, se ettei perheemme asunut omakotitalossa vaan kaupungin omistamassa pienessä vuokrakämpässä ja ja ja... Se, etten ollut samanlainen barbeilla leikkivä "söpö pikkutyttö" kuten monet luokkatoverini. Haisinkin kuulemma pahalta.
Onneksi olen tästä nyt selviytynyt jaloilleni ja nykyään voin ylpeänä sanoa olevani kaduilla positiivisesti päätä kääntävä ilmestys. Mieheni pään ainakin sain käännettyä, ja se on tärkeintä! :)
Yritän suuresti varjella pientä tytärtäni, ettei hän joutuisi kokemaan vastaavaa! Pienet lapset osaavat olla julmia toisilleen.