Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmani paranee paremmin kun lopetan hoidon.

Vierailija
23.10.2011 |

Lääkkeet syön, koska ne takaavat yöunet. Keskusteluhoitoa en halua enempää mitä kela velvoittaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne "psykomammaa", olen kyllä kuullut hänestä. Mutta mun mielestä on kieroa ja lapsellista alkaa haukkumaan sairasta ihmistä psykomammaksi.

Nykyään ei oikeesti sairaat ihmiset pääse hoitoon ja tässä tulos. En usko, että apn mieltä helpottaa yhtään teidän näsäviisaat kommentit.

Toivotan onnea tavoitteessasi auttaa Psykistä! Sillä tiellä on moni väsynyt ja todennut, että ei onnistu, tuo nainen ei halua apua hyvällä eikä pahalla.

t:näsäviisas

Vierailija
22/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan on ilman mitään varsinaista syytä.

millaisia ne sun oireet on? millasta sun arkielämä on? onko sulla perhettä tai ystäviä? oletko mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne "psykomammaa", olen kyllä kuullut hänestä. Mutta mun mielestä on kieroa ja lapsellista alkaa haukkumaan sairasta ihmistä psykomammaksi.

Nykyään ei oikeesti sairaat ihmiset pääse hoitoon ja tässä tulos. En usko, että apn mieltä helpottaa yhtään teidän näsäviisaat kommentit.

Toivotan onnea tavoitteessasi auttaa Psykistä! Sillä tiellä on moni väsynyt ja todennut, että ei onnistu, tuo nainen ei halua apua hyvällä eikä pahalla.

kasva jo aikuiseksi ja lopeta toi ihmisten nimittely.

Vierailija
24/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkreettista, mutta olen itsekin sitä mieltä ettei mua mikään auta. Aivan turhaa, ei kannata. Auttakaa jotain jota voitte, mua ei kannata yrittää auttaa.

Ja mulla on nyt niin pahat ennakkoluulot tämän kaupungin mielenterveyspalveluja kohtaan, että mun hoito ei enää tässä kaupungissa kannata, pitäis vaihtaa maisemaa ja aloittaa puhtaalta pöydältä jos tuloksia tahtois.

Vierailija
25/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka täältä millaista tyyppiä puolustelet:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1463674/jes_sain_mtt…

Vierailija
26/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit kun unohdan olevani hullu, saatan parantua ihan itsestään ilman lääkkeitä ja terapiaa.

Mun pitää vaan päättää etten enää ole hullu ja se parantaa mut.

Tähän lopputulokseen olen tullut, lakkaan olemasta hullu ja paranen.

Vierailija
27/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pskis nimittää itseäänkin psykomammaksi,että lepi lepi kukkahattu! :D

Vierailija
28/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmä tai joku homopetteri niihin puolen tunnin tapaamisiin kerran kahdessa kuukaudessa, että kela jatkaa eläkkeen maksua.

Ei edes kiinnosta sen lehmän tai homopetterin nimeä tietää.

Vierailija
29/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en aio olla enää hullu.

Vierailija
30/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka täältä millaista tyyppiä puolustelet:

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1463674/jes_sain_mtt…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1463674/jes_sain_mtt…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1463674/jes_sain_mtt…;

jaa, np tosta ketjusta lähinnä paistoi se tosi asia, että ihmiset ovat tunteettomia ja ilkeitä. Ap on edelleenkin sairas. Jos ymmärtäiusitte sen, ette vitsailisi tällä asialla.

Vierailija
31/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alankin esittämään tervettä, katotaan miten siinä käy.

Vierailija
32/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä puolustamassa mielenterveyspotilaita. Lähipiirissäni on sellaisia. Mua vaan ottaa päähän, että ihmiset pilailee vakavasti sairaiden kustannuksella. Ajatelkaa, jos lapsellane todettaisiin vaikka syöpä ja ihmiset vaan vitsailisivat?

Vierailija
33/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun sairauteen ole hoitokeinoa, miksi tuhlata siis aikaansa hoidon etsimiseen, kun hoitoa ei ole.

Olen terve, paranin hulluudestani just äsken, ilman psykoterapiaa, ilman lääkkeitä ja ilman yhdenkään mtt-lehmän apuja.

Vierailija
34/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä etten ole enää hullu, en ole koskaan ollutkaan. Olen terve ja vaan esitin hullua saadakseni huomiota.

Noup, en tartte hoitoa, olen terve.

Vierailija
35/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä etten ole enää hullu, en ole koskaan ollutkaan. Olen terve ja vaan esitin hullua saadakseni huomiota.

Noup, en tartte hoitoa, olen terve.

Vierailija
36/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko taas alkaa hulluksi viimeistään ensi vuoden toukokuussa, kun tartte sit kunnollisen b-lausunnon että eläkettäni jatketaan. Mieluiten suoraan pysyvälle eläkkeelle oikeuttava hulluus, ei mitään kuntoutustukia enää.

Mut väliaikaisesti olen nyt terve, hullu taas kun tarve vaatii. PM

Vierailija
37/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Histrioninen eli huomionhakuinen persoonallisuus käyttäytyy nimensä mukaan huomiotaherättävästi: hän pyrkii keskipisteeksi, dramatisoi ja liioittelee. Tunnereaktiot vaikuttavat lapsenomaisilta, etenkin silloin, kun potilas kokee tulleensa loukatuksi. Histrioninen henkilö solmii pinnallisia ja helposti särkyviä ystävyys- ja rakkaussuhteita, hänen käyttäytymisensä on viettelevää ja usein yliseksuaalista, ja hän kyllästyy herkästi ja vaatii toimintaa ja vaihtelua. Kun hän pettyy toiveissaan, hän turvautuu helposti suisidiuhkailuihin ja yrityksiin.

Vierailija
38/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen psykologien opiskelija. Yritin tosi kauan olla hänen ketjuissaan järjen äänenä ja tukea ja tarjota apua, mutta ei hän sitä halua. Hän haluaa vain huomiota ja härkkiä ihmisistä reaktioita. Jotenkin turhauduin siihen ja aloin heittää ketjuihin outoja kommentteja.

Itse diagnosoisin psykomammalle myös tuon huomionhakuisen persoonallisuuden ja eiköhän tuo epävakaa ole myös.

Vierailija
39/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se takaa eläkkeeni jatkumisen.

Vierailija
40/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkky=huomionhakuinen tissien eteenpäin työntelijä. sille aina parin muun kaverini kanssa naureskellaan.

Mulla ei oo tarvetta työntää tissejäni kiinni kenenkään naamaan eikä vetää sylitanssia hullujen huoneella. eläke irtoaa ihan muuten teeskentelemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi