Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmani paranee paremmin kun lopetan hoidon.

Vierailija
23.10.2011 |

Lääkkeet syön, koska ne takaavat yöunet. Keskusteluhoitoa en halua enempää mitä kela velvoittaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä itsensä kuntoon hoitaminen mutta; lopetin käymisen mielenterveys-terapiassa (tai miksi näitä keskusteluja sanotaankaan) koska en saanut mitään irti näistä keskusteluista.

Mielenterveys-terapeuttini oli tyhmä kuin saapas, joten päätin lopettaa päättäväisesti käynnit ja olla tuhlaamasta resursseja turhaan.

Lääkitystä joka alussa määrättiin, jatkoin 2 kk., jonka jälkeen jaksoittain vähensin, ja lopetin lopulta kokonaan.

Liikuntaa ja urheilua lisäsin päättäväisesti ja väkisin, se auttoi.

Nyt monen vuoden jälkeen olen takaisin työelämässä tyytyväisenä.

Vierailija
42/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat voida pysyvästi paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt kuullut riittävän monta kertaa sen, että en ole riittävän huonossa kunnossa hoitoon päästäkseni.

Lopetan kaikki kontaktit mt-puolelle, reseptin käyn uusimassa siellä jos on pakko.

Vierailija
44/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vittumainen mt-päivystysnumeron päivystäjä ei suostunut niitä ajanvaraustiedoista peruuttamaan.

Huomenna sit heti kasilta perun kaikki sovitut ajat ja pidän vaan lääkäriajan, jotta kela näkee että jossain hoidossa eläkkeen vastineeksi käyn.

Vierailija
45/45 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun olen ajat perunut, poistan kaikki mtt-numerot puhelinmuistiostani, niin ei tule äkkiseltään mieleen sinne sitten soitella, voin soittaa mtt-päivystykseen sit joka kerta 112-numeron kautta.

Mut huomenna heti kasilta, kaikki sovitut ajat perun ja pärjään omillani. Ja jos en pärjää, niin hautausmaalla on tilaa kaltaiselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi