Mielenterveysongelmani paranee paremmin kun lopetan hoidon.
Lääkkeet syön, koska ne takaavat yöunet. Keskusteluhoitoa en halua enempää mitä kela velvoittaa.
Kommentit (45)
olen nyt kuullut riittävän monta kertaa sen, että en ole riittävän huonossa kunnossa hoitoon päästäkseni.
Lopetan kaikki kontaktit mt-puolelle, reseptin käyn uusimassa siellä jos on pakko.
mutta vittumainen mt-päivystysnumeron päivystäjä ei suostunut niitä ajanvaraustiedoista peruuttamaan.
Huomenna sit heti kasilta perun kaikki sovitut ajat ja pidän vaan lääkäriajan, jotta kela näkee että jossain hoidossa eläkkeen vastineeksi käyn.
Ja sit kun olen ajat perunut, poistan kaikki mtt-numerot puhelinmuistiostani, niin ei tule äkkiseltään mieleen sinne sitten soitella, voin soittaa mtt-päivystykseen sit joka kerta 112-numeron kautta.
Mut huomenna heti kasilta, kaikki sovitut ajat perun ja pärjään omillani. Ja jos en pärjää, niin hautausmaalla on tilaa kaltaiselleni.
tämä itsensä kuntoon hoitaminen mutta; lopetin käymisen mielenterveys-terapiassa (tai miksi näitä keskusteluja sanotaankaan) koska en saanut mitään irti näistä keskusteluista.
Mielenterveys-terapeuttini oli tyhmä kuin saapas, joten päätin lopettaa päättäväisesti käynnit ja olla tuhlaamasta resursseja turhaan.
Lääkitystä joka alussa määrättiin, jatkoin 2 kk., jonka jälkeen jaksoittain vähensin, ja lopetin lopulta kokonaan.
Liikuntaa ja urheilua lisäsin päättäväisesti ja väkisin, se auttoi.
Nyt monen vuoden jälkeen olen takaisin työelämässä tyytyväisenä.