Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri-Helena ja Tommi - pelkkä pr-temppu

Vierailija
23.10.2011 |

Mun mielestä tuo Katri-Helenan ja Tommin suhdejuttu on pelkkää nokkelaa pr:ää: vihjataan ja vihjataan, mutta ei myönnetä eikä kielletä. Tulee paljon julkisuutta, levyt myy ja Katri-Helena saa keikkoja festareille. Siitä Tommistakin tuli Idols-tuomari tän ansiosta.

Tuolle on muuten nimikin: sissimarkkinointi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat oikeasti yhdessä,myöntäisivät sen jo varmasti.Itseäni tuollainen markkinointi ärsyttää,"kalakaveri"-juttukin on jo NIIN nähty ja kuultu.

Tommi oli muuten samalla yläasteella kanssani,on julkisuudessa ihan samanlainen kuin silloin;fiksu,rauhallinen,ystävällinen.

Mutta eihän kukaan oikeasti usko,että nuo mikään pari olisivat.

Vierailija
2/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin on aina ällöttänyt mies nimeltä Panu Rajala!! Ukko on niin täynnä itseään, että inhottaa. Oli oman vaimonsa(k-h)menestyksestä niiin KATEELLINEN,ettei tosikaan!Olisi nyt sen uuden eukkonsa kanssa ja jättäis jo Katrin vihdoin viimein rauhaan... vai MIKSI jatkaa tuota moittimista vieläkin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiko ihan ulkopuolisen mainostoimiston...

Vierailija
4/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan hauska sellainen, mutta kyllä mua ihmetyttää toi Panu. Aina se valittaa ettei sitä oteta vakavasti tutkijana hömppäjulkisuuden takia ja sitten se taas ite ruokkii sitä. Sehän antaa itsestään vain katkeran ja mustasukkaisen kuvan.

Mun mielestä se ei alunperinkään arvostanut Katria ja sen iskelämälaulajuutta, vaan halus vain olla itse esillä ja aina teki numeroa itsestään intellektuellina. Vai mitä ootte mieltä?

Vierailija
5/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimataisen veljeskatraan lapsuuden/nuoruuden? Olen ajatellut myös, että etsiikö Tommi Katrista jonkin sortin äitihahmoa, joka pitää huolta ja hyvänä...ehkä niillä ei mitään intohimoista seksisuhdetta ole, mutta molemminpuolin eheyttävää ja rakastavaa kuitenkin?

Ja panu on aina ällöttänyt!

Vierailija
6/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä niillä ei mitään intohimoista seksisuhdetta ole,

Vierailija
7/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimataisen veljeskatraan lapsuuden/nuoruuden? Olen ajatellut myös, että etsiikö Tommi Katrista jonkin sortin äitihahmoa, joka pitää huolta ja hyvänä...ehkä niillä ei mitään intohimoista seksisuhdetta ole, mutta molemminpuolin eheyttävää ja rakastavaa kuitenkin? Ja panu on aina ällöttänyt!

Vierailija
8/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaako jotakuta oikeasti, kenen kanssa joku Katri tai joku Tommi bylsii tai on bylsimättä?

Vierailija
9/9 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaako jotakuta oikeasti, kenen kanssa joku Katri tai joku Tommi bylsii tai on bylsimättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän