Äidit (ja odottajat) Vantaalta tai lähiseudulta!
Jätä mailiosoitteesi jos kaipaat uusia tuttavuuksia lapsen kanssa ulkoilun/puistoilun, shoppailun tai vaikka kahvittelun merkeissä! Uusia ystäviä ei voi olla liikaa,joten kaikki vaan osoitteita jättämään =)
Kommentit (18)
Olen 26v, poika 3v ja tyttö 4kk. Itse kaipailen uusia ystäviä ja poika puistoilukavereita.
Kirjoitella voi osoitteeseen: mustikkavadelma@netti.fi
täällä äiti 26v ja poika 3kk ja asutaan ...hmmm....oisko tää itä-vantaata...Ilola-Ruskeasanta-alueella. Kavereita mekin kaipaillaan, ukko-kulta kun päivät töissä ja ollaan kahdelleen pojan kans.
Minnele ja Joona
Täällä olisi 24-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Olemme juuri muuttaneet Helsinkiin pohjoisesta, joten ystävät jäi kotipuoleen. Kirjoittele janna02@suomi24.fi
Moikka
Oon tällanen höpsön rento kahden lapsen äiti, ja vauva on masussa. Meillä on nuori koira, joka on ihan koirankokoinen : ) ja sun näiden kanssa tavallaan yksin.
Päivät menee töissä ja semmosta mut olis kiva saada uusia tuttavia.
Mä oon 25-v, poika 2½v, tyttö 5½v ja masuvauva vuokrannut koppinsa aika äskettäin .
tahdenlento@kolumbus.fi
Uusia ystäviä kaivataan täälläkin shoppailun, kyläilyn ja kahvittelun merkeissä.
Aina mahtuu joukkoon =)
karjalakata@msn.com
Tervehdys vaan,
Täällä äiti 25v. ja reilu 9kk vanha poika kaipaavat äiti-vauvaseuraa arjen iloksi. Kaikki saa kirjoitella ja kiva olisi tavatakin ja vaihtaa kuulumisia.
inkulifi@yahoo.com
Aurinkoisia vauvapäiviä! :)
Heips!
Olen 35-vuotias ja minulla on kaksi lasta.
Poika on 2,5 vuotta ja tyttö 10 kk. Mies on päivät töissä, joten kaipailen itselleni juttuseuraa ja varsinkin isommalle pojalle leikkiseuraa.
Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen: aurinko70@luukku.com
Olen 28-vuotias, jäin juuri äippälomalle ja laskettu aika on vuoden vaihteessa. Ensimmäinen lapsi tulossa siis ;-) Olisi kiva tutustua muihin varsinkin täällä Itä-Vantaan suunnalla (tai pääradan varressa) asustaviin mammoihin, etenkin jos itsekin odotat ensimmiästäsi tai olet hiljaittain saanut lapsen. Asun Koivukylässä.
Nina
ninozka @ luukku.com (poista välilyönnit @-merkin ympäriltä!)
Asutaan Vantaalla, Korsossa ja kaipaillaan myös seuraa (omilla kavereilla kun ei ole lapsia, eikä kavereita muutenkaan koskaan ole liikaa). Eli äiti kaipaisi juttuseuraa yms. ja poika leikkikaveria. Laittakaa ihmeessä postia, jos tuntuu siltä, että seura voisi kiinnostaa: heidip@saunis.net
asumme mieheni kanssa ja odotamme vauvaamme syntyväksi joulukuun puolivälin tienoilla (tänään rv 37+1). Olen (jo!) 32-vuotias esikoisodottaja olisi hauska tutustua muihin lähiseudun äiteihin / odottajiin. Yleensä suuntaan kulkuni Helsingin keskustaan ja minua kiinnostaisikin Vantaan (erit. Tikkurila-Koivukylä-Korso, jotka kaikki ovat suht lähellä) kohtaamispaikat; onko kahviloita yms?
kultaneito @ yahoo.com
Pitäisikö perustaa postituslista tms.?
Täällä kanssa äiti 22 v ja tytär 2 ½ kk kaipailisivat jutustelu ja ulkoilu ym. seuraa isin ollessa päivät töissä. Asustellaan simonkylässä.
Kaikki voi kirjotella, vaikka kauempaakin: johanna1983@netti.fi
23v äiti jolla reilu 2½v tyttönen ja kissan kokoinen nahkakoira. Niiden lisäksi löytyy käärme ja uusiomies :D Päivät olen töissä, mutta iltasella/viikonloppuisin olisi kiva treffata ihmisiä ja aina kivampi jos neitillekin sais seuraa, hän kun on aika kova menemään... :D
shalianar@yahoo.com
Täällä äiti 22v ja tyttö 2½kk tästä ihan lähistöltä Simonkylästä päin kaipailis myöskin päivisin seuraa isin ollessa töissä.. voit kirjoitella: johanna1983@netti.fi
Hei!
Olen 29-vuotias vantaalaisäiti. Tytär 1v 7kk ja vatsassa elämää vko 10+5. Tällä hetkellä olen töissä, mutta tulevan äippäloman yksinäisyys pelottaa jo valmiiksi.
Olen ujohko ja rento ihminen, hiukan huono tutustumaan ihmisiin vaikkapa puistossa. Joten täältä jos löytäisi kavereita olis hienoa :)
Mulle voi kirjoitella osoitteeseen jonssu@nei.to
Olen 32v kahden lapsen äiti. Poika täyttää kohta 2v ja tytär on 8kk ikäinen. Kaipailen pojalle leikkikaveria täältä Kartanonkoskelta ja tietenkin juttuseuraa itselleni. Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen miksu8@luukku.com.
23-vuotias äiti hakunilassa. Poikani on 2,3 v ja kaipaa uusia leikkikavereita. Muutamme pian Seutulaan ja olisi mukavaa tavata uusia ihmisiä ja leikki/juttelu kaveria. Minulle voi laittaa mailia: anskuk@hotmail.com
Mistä päin Vantaata olet?Me asustellaan länsi-Vantaalla. Kirjoittele minulle osoitteeseen moonlight_angel1979@luukku.com
Uusia tuttavuuksia on aina kiva saada.