Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki mieslentoemännät homoja?

Vierailija
22.10.2011 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha ha haa!

Vierailija
22/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naislentoemot huoria? Noin olen kuullut, homot ja huorat tarjoilee 11 kilometrissä.

kännisiä köyhiä, jotka uskoo kaiken mitä kuulevat, näin minulle on kuiskuteltu.

Ei ole ollut tapana turistiluokassa paljoa istuskella. Tosin kuljen täällä Euroopassa pääasiassa muutenkin autolla kun on lyhyet etäisyydet, autolla pääsee nopeammin ja helpommin kuin lentokoneella nykyään. Kentillä menee tunteja, varaa autolle paikoitusta, odottele, jonota ja autolla olet jo perillä. Hyvään autoon kannattaa täällä satsata.

"täällä Euroopassa", hyvä tavaton sentään!

Suomi on itää ja periferiaa. Tarkoitin tätä ns keski-Eurooppaa jossa asustelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnistuu epäonnistumaan siinäkin. Voi voi.

Vierailija
24/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naislentoemot huoria? Noin olen kuullut, homot ja huorat tarjoilee 11 kilometrissä.

Ei ole ollut tapana turistiluokassa paljoa istuskella. Tosin kuljen täällä Euroopassa pääasiassa muutenkin autolla kun on lyhyet etäisyydet, autolla pääsee nopeammin ja helpommin kuin lentokoneella nykyään. Kentillä menee tunteja, varaa autolle paikoitusta, odottele, jonota ja autolla olet jo perillä. Hyvään autoon kannattaa täällä satsata.

Autojorinasi ja muutkin ääliökommenttisi ehtivät jo paljastaa, että napaeurooppalaisuudestasi huolimatta ajatusmaailmasi on Valtimolaisen navettarähjän takaa. Ihminen voi lähteä junttilasta, mutta junttius ei ihmisestä.

Vierailija
25/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sivistyssanaa väärin tai syö katkaravut kuorineen. Älä kysy keneltäkään, koitapa ite keksiä!

Vierailija
26/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita sykemittaria.

Vierailija
27/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain edes hieman piristystä muuten niin tylsään lauantai-iltaan :))

Hyvää yötä!

ap

Vierailija
28/50 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojorinasi ja muutkin ääliökommenttisi ehtivät jo paljastaa, että napaeurooppalaisuudestasi huolimatta ajatusmaailmasi on Valtimolaisen navettarähjän takaa. Ihminen voi lähteä junttilasta, mutta junttius ei ihmisestä.

Täällä olen Frankfurtissa, Brysselissä, Zurichissä, Eindhovenissa, Liegessä jne noin 2-4 tunnissa autolla. Mihin siinä ajassa pääsee lentokoneella? Niin ei mihinkään, koska matkaan kentälle menee aikaa ja sen jälkeen alkaa jonottelu ja lukuisat tarkastukset ja seisoskelu. Lentäminen meni pilalle 911:n jälkeen. Minä olen ihan mielelläni juntti, ei haittaa paskan vertaa, mutta kaltaisesi ääliö en koskaan. Kannattaa käydä täällä "Euroopassa" joskus niin tiedät mistä puhun.

Vierailija
29/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen Frankfurtissa, Brysselissä, Zurichissä, Eindhovenissa, Liegessä jne noin 2-4 tunnissa autolla. Mihin siinä ajassa pääsee lentokoneella? Niin ei mihinkään, koska matkaan kentälle menee aikaa ja sen jälkeen alkaa jonottelu ja lukuisat tarkastukset ja seisoskelu. Lentäminen meni pilalle 911:n jälkeen. Minä olen ihan mielelläni juntti, ei haittaa paskan vertaa, mutta kaltaisesi ääliö en koskaan. Kannattaa käydä täällä "Euroopassa" joskus niin tiedät mistä puhun.

mistä minä puhun ja jatkat vaan asian vierestä noita autotilityksiä. Aika ääliömäistä.

Lue, hei, se eka viestini ja sitten vaikka nämä omat viestisi. Saatat löytää jopa autokommenttejasi ja jos huomaat kuinka pihalla olit kun aloit jaaritella autosta ja Euroopasta, niin kasvosi saattavat punehtua nolostumisesta ja painat läppärin kannen hiljaa kiinni keskisessä Euroopassa...

Jos et itse ymmärrä hävetä, niin lohduttakoon sinua tieto puolestasi koetusta myötähäpeästä!

Vierailija
30/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ihmettele jos huorat ja homot eivät auta sinua jos 11 kilometrissä tulee pakkotilanne.

Vierailija
31/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ihmettele jos huorat ja homot eivät auta sinua jos 11 kilometrissä tulee pakkotilanne.

Se on hei vaan sanonta, ei kannata loukkantua jos ilmojen tarjoilukärryjen työntäjiä vähän arvostellaan. Ei kai ne lentäjät niille mitään maksa, jotkut arabit ehkä maksaa emojen palveluista. Helikopterilla on kiva lennellä.

Vierailija
32/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Finskillä olisi yksi heteromies stuerttina ja muut homoja.

Onhan tuo vähän sellainen kliseinen homoammatti, vrt. kampaaja, meikkitaiteilija, sisustussuunnittelija, jne.

Vierailija
33/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktoina. Aika pelottavaa.

Vierailija
34/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia ovat ryyppäämään ja panemaan. Yksi kun tuli raskaaksi niin oli kolme isäehdokasta, yksikään ei ollut naisen aviomies :) Kaikki ehdokkaat yhtiön lentäjiä tai perämiehiä. Tarjoilija on tarjoilija ja varustettu tarjoilijan älykkyydellä.

Vierailija
35/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on pelottavaa, ettei osaa erottaa kuulopuhetta faktasta.

Vierailija
36/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hei vaan sanonta, ei kannata loukkantua jos ilmojen tarjoilukärryjen työntäjiä vähän arvostellaan. Ei kai ne lentäjät niille mitään maksa, jotkut arabit ehkä maksaa emojen palveluista. Helikopterilla on kiva lennellä.

edes mikä on sanonta, päästelee suustaan muitakin lapsellisuuksia. Naislentoemäntä? Kas kun ei miespuolinen poikavauva tai nolo moka. Noin tyhmillä jutuilla ei pääse edes lähihoitajan pöksyihin ja sitten pitää katkerana yrittää keskustelupalstoilla nirhasta. Kun ei ymmärretä omaa vastenmielisyyttä, niin sitten hölmönä päätellään, että ne arabit, perkele ja hyväpalkkaiset lentäjät. Itsellä kun ei ole varaa eikä taitoa kuin karvalakkimallin rc-helikopteriin jos siihenkään. Voi ressukkaa!

Vierailija
37/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ketjuun ihan siitä ilosta, että pääsen kertomaan miten tunnen heteron stuertin SEKÄ homon automekaanikon, mutta täällä jo riidelläänkin seuraavasta asiasta :(

No jokatapauksessa homofoobeille: Bööö, _niitä_ on kaikkialla! Parasta kun linnoittaudutte kotiin, niin ei homous tartu esim. kassajonossa :)

Vierailija
38/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia ovat ryyppäämään ja panemaan. Yksi kun tuli raskaaksi niin oli kolme isäehdokasta, yksikään ei ollut naisen aviomies :) Kaikki ehdokkaat yhtiön lentäjiä tai perämiehiä. Tarjoilija on tarjoilija ja varustettu tarjoilijan älykkyydellä.

Mm kielitaitovaatimukset ja vielä psykatestitkin. Raskasta työtä aikaeroineen ei tehdä juopon kunnolla. Taidat olla taas yksi niitä katkeria, joita vituttaa kun miehet fantasioivat lentoemännistä ja ketuttaa ne niiden ulkomaanreissut ja shoppialumahdollisuudet.

Vierailija
39/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi homoa. Tavattoman mukavia äijiä kaikki.

Vierailija
40/50 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on pelottavaa, ettei osaa erottaa kuulopuhetta faktasta.

Ja sitten on vielä ne, jotka eivät ymmärrä lukemaansa ja ne, jotka eivät erota asian ydintä. Säälittävää.