Onko kaikki mieslentoemännät homoja?
Kommentit (50)
tuli ihan sama mieleen... Ovat kyllä niin stereotyyppihomoja nuo sarjan stuertit.
Oli ne mitä tahansa, niin ne ainakin käyttäytyy kuten homot.
Stuerteista varmaan 95% on homoja - mutta työkavereina he ovat ihan parhaita!
Ja kyselee onko joka ikinen tietyn ammattikunnan edustaja jotain?
ei kaikki ole. Varmaan aika moni kuitenkin on.
mä tunnen yhden, joka on 4 lapsen isukki
varmuudella voin kertoa, että miespuolinen matkustamohenkilökunta eli stuertit ovat osaksi homoja ja osaksi heteroita. Onpa jopa lentoemäntä-stuertti aviopareja!
ja naislentoemot huoria?
Noin olen kuullut, homot ja huorat tarjoilee 11 kilometrissä.
Onko kaikki teikäläiset taukkeja?
Onko kaikki teikäläiset taukkeja?
ja naislentoemot huoria? Noin olen kuullut, homot ja huorat tarjoilee 11 kilometrissä.
kännisiä köyhiä, jotka uskoo kaiken mitä kuulevat,
näin minulle on kuiskuteltu.
ja naislentoemot huoria? Noin olen kuullut, homot ja huorat tarjoilee 11 kilometrissä.
kännisiä köyhiä, jotka uskoo kaiken mitä kuulevat,
näin minulle on kuiskuteltu.
Ei ole ollut tapana turistiluokassa paljoa istuskella. Tosin kuljen täällä Euroopassa pääasiassa muutenkin autolla kun on lyhyet etäisyydet, autolla pääsee nopeammin ja helpommin kuin lentokoneella nykyään. Kentillä menee tunteja, varaa autolle paikoitusta, odottele, jonota ja autolla olet jo perillä. Hyvään autoon kannattaa täällä satsata.
kännisiä köyhiä, jotka uskoo kaiken mitä kuulevat, näin minulle on kuiskuteltu.
Ei ole ollut tapana turistiluokassa paljoa istuskella. Tosin kuljen täällä Euroopassa pääasiassa muutenkin autolla kun on lyhyet etäisyydet, autolla pääsee nopeammin ja helpommin kuin lentokoneella nykyään. Kentillä menee tunteja, varaa autolle paikoitusta, odottele, jonota ja autolla olet jo perillä. Hyvään autoon kannattaa täällä satsata.
"täällä Euroopassa", hyvä tavaton sentään!
työn alla. Ei ehdi opinnoiltaan matkustella, lukea lehtiä tai tavata muita ihmisiä.
Pääsykokeissakin testataan, että miten hyvin saa ahtaissa koneen tiloissa lerssin luiskahtamaan kollegan hanuriin ja pystyykö tekemään sen vielä ilman hurmosulinaa.