Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en pysty nauttimaan elämästäni, koska se ei mennyt kuten suunnittelin.

Vierailija
22.10.2011 |

Menin 11v sitten naimisiin miehen kanssa, jolla oli tuolloin samat unelmat ja toiveet kuin minulla. Molemmat halusimme ison perheen (4+ lasta), asua ulkomailla ja matkustella.

Kolmannen lapsen jälkeen mies sanoi, ettei halua enää lapsia.

No, se ulkomaille muutto. Mies sanoi, että ensin hankitaan pysyvät työpaikat ja omistusasunto. No, hankittiin. Sitten tuli sitä ja sitten tuli tätä. Viivytteli ulkomaille muuttoa niin kauan, että vanhin meni jo kouluun ja mies vetosi koulurauhaan. Ei voitu enää muuttaa edes vuodeksi ulkomaille. Se olisi kuulemma sotkenut kaikki lasten kaverikuviot ja muut.

No, se matkustelu. Olisi kyllä rahaa matkustella mielin määrin. Koko perheen voimin tai kaksin. Joka ikinen loma on kuitenkin joku ihmeen remontti tai muu projekti, johon se lomaviikko pitää käyttää. Ja kesällä ei suin surminkaan lähdetä mihinkään, kun pitää mennä mökille. Mitä järkeä olla mökki, jos siellä ei olla? ...

Nuo kolme asiaa oli ja on edelleen minulle todella suuria asioita. Lapsia ei enää sitten hankita, kun tulisi liian pitkä ikäero (nuorin kolmesta jo 9v). Eikä se onnistuisikaan ilman miestä. Voisin tietenkin matkustella yksin, mutta en minä sitä kaipaa. Haluan mennä miehen ja lasten kanssa. Kavereidenkin kanssa se matkustelu on ihan eri asia.

Ulkomaille voin muuttaa vaikka yksin siinä vaiheessa kun lapset muuttavat pois kotoa. Mutta arvatkaapa vain haluanko. Yksin.

Tähän on tyytyminen. Mies muuttui, minä en.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tässä kävi? Saiko ap unelmansa toteutettua? Jos ei, miten pääsi yli unelmien romuttumisesta?

Vierailija
62/64 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuohon löytyy positiivisia ratkaisuja, jos kuitenkin rahaa on. On ihmisiä joilla on rahasta kiinni. Jos mies on himoremontoija, ei hän koskaan pääse ulkomaille. Ja kyllä suomesta löytyy muitakin naisia jotka haluavat ulkomaille. Sun pitää alkaa tekemään itse omia päätöksiä elämässä kunnolla, ei pelkästään miehen mukaan. Et elä pelkästään miestä varten vaan itseäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos esim nyt tultaisiin koulukisaamaan ja mikä tä olemukseni on. Niin kyllä voisi käydä huonostikin sille kiusaajalle vähän liioitellen.

Vierailija
64/64 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos esim nyt tultaisiin koulukisaamaan ja mikä tä olemukseni on. Niin kyllä voisi käydä huonostikin sille kiusaajalle vähän liioitellen.

Ri se berilöyly olisi mutta ksunis hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme