Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen synnytänyt molemmat lapseni reilusta alle 2 tunnin

Vierailija
22.10.2011 |

ja ilman kivunlievitystä alateitse.haluatko kysyä jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottanut ettet ehdi sairaalaan? Kuinka pitkä ponnistusvaihe oli? Mulla sama, mutta ajat 4 h ja 2,5 h, ja melko nopeasti piti lähteä, kuopus syntyi puoli tuntia sairaalaan saapumisesta...

Vierailija
2/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen kesto ap:n mielestä alkaneeksi? Kohdunsuu kun voi avautua pikkuhiljaa viikkojen ajan ja siksi joillan synnytykset on näennäisen lyhyitä ja sitten on erikseen ne, jotka todella synnyttävät salamana eli kohdunsuu ennen ekaa supistusta/vesien menoa lähes kokonaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivunlievitystä. Ensimmäisessä meni tosin kahdeksan tuntia, toisessa kolme ja kolmas tuli 15 minuutissa.

Haluatko sinä kysyä minulta jotain;)

Vierailija
4/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kysyä myös minulta?

Vierailija
5/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivunlievitystä. Ensimmäisessä meni tosin kahdeksan tuntia, toisessa kolme ja kolmas tuli 15 minuutissa.

Haluatko sinä kysyä minulta jotain;)

Tosin ekaasta kesti kuusi tuntia, kahdesta seuraavasta alle kaksi tuntia. Ja lasken tuon säännöllisistä suppareista/lapsiveden menosta.

Niin ja yhtäkään tikkiä ei ole laitettu.

Vierailija
6/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottiinko sairaalassa että lapsi on todella syntymässä?

Itselläni lapset syntyneet myös nopeasti (ei varsinaista tietoa kestosta, heti syntyneet kun sairaalaan on menty). Kivunlievitystäkään en tarvinnut/ehtinyt saada.

Kummallakin kerralla kun olen mennyt näytille, oli hoitohenkilökunnan asenne tyyliä "katsotaan nyt sitten kun välttämättä haluat" ja jalkojen väliin kurkkaamisen jälkeen tilanne heti muuttunut siihen että "pysy nyt ihan hiljaa paikallasi jotta saadaan sut kärrättyä saliin, ettei lapsi synny käytävälle".

Vierailija
7/7 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaikki viisi lastani nopeasti ilman kivunlievitystä.

Eipä ole tullut mieleen, että se on joku erikois saavutus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi