En tunnu tajuavan kaurismiehiä!
Miten ne osaakin olla niin viileän rauhallisia? Mutta samalla myös viisaita ajattelijoita.
Ja välillä eivät halua ymmärtää mitään...
Kommentit (8)
kiitän luojaa,että elän ja olen onnellinen tänä päivänä!!Äijä oli narsisti sika,vieraille ja kavereille aivan jotain muuta,ihana ja rakastava mies.Joka sunnuntai pyyteli anteeksi tekojaan,aina vaan jatkui sama paska.
Olen parhaillaan suhteessa kaurismieheen ja huomaan just nuita narsistisia piirteitä.
Ja se on kummaa ku minun kans käyttäytyy miten sattuu, mut kavereitten ja varsinki minun kavereitten seurassa hymyilee ja nauraa melkee kaikille jutuille ja pelleilee.
ap
oli hyvä tyyppi! Aika unelmamies, tai unelmavävy ainakin. Oli vaan tylsä... Meni hölmöttämiseksi kun itekkiin oon kauris. Ei oikeen ollu actionia.
Voisikohan löytyä jotain muitakin selittäviä tekijoitä, kuten perimä, kasvatus, elämänkokemukset...
Ja ne mitä tulee vastaan otetaan vastaan oman horoskooppimerkin tavoin ;)
Ja ne mitä tulee vastaan otetaan vastaan oman horoskooppimerkin tavoin ;)
jonka mukaisesti "otetaan vastaan se mikä tulee" :D
Yksi syy siihen ettet ymmärrä kauriita on varmaan se et kauris on eläin ja sinä et.
horoskooppimerkin mukaan. Niin miehiä kuin naisiakaan. Horoskooppi ei mielestäni kerro ihmisestä mitään muuta kuin epätarkan syntymäajan.