oletko saanut seksistä rahaa?
Kommentit (8)
Ruvetkaapas arvon naiset kotona pihtaamaan, katsokaa kuinka paljon käyttörahaa miehen tilipussista saatte ja tulkaa sen jälkeen vastaamaan ketjuun. :)
Hauska :)
pakostakin miettii että se olis huikea tapa tienata.
Etelässä muutamia kertoja. En pitänyt kamalana asiana kun muutenkin lähdettiin tyttöporukalla pitämään hauskaa eli pääasiassa ryypättiin, naitiin ja otettiin aurinkoa.
ja vastasin heti kieltävästi. En lähtenyt seikkailemaan tienatakseni, vaikka rahapula olikin, vaan ihan muista syistä. En olisi voinut ottaa rahaa vastaan. TUosta aikaa 5 v. Eri asia, jos nyt _päättäisin pyytää jo etukäteen maksua.
joskus on tarjottu, mutta luulen, että en olis saanut sitten kuitenkaan, koska multa on myös sängyssä kysytty, olenko joutunut maksamaan. Ilmeisesti tyypillä oli ajatuksena laskuttaa.
En suoraan rahaa, mutta ruokaa, alkoholia ja koruja (nekin tosin rihkamaa). Olen ollut todellinen rantapatja :) Ykis mies jätti minut siltä istumalta kun menin tyhmyyksissäni kertomaan näistä lomakeikoista.
En suoraan rahaa, mutta ruokaa, alkoholia ja koruja (nekin tosin rihkamaa). Olen ollut todellinen rantapatja :) Ykis mies jätti minut siltä istumalta kun menin tyhmyyksissäni kertomaan näistä lomakeikoista.
ja onanoi itsesi uneen tasoisistasi "leideistä" (Soini, Halla-aho) unelmoiden.
Ilmoitus on lähetetty ylläpidolle
Ruvetkaapas arvon naiset kotona pihtaamaan, katsokaa kuinka paljon käyttörahaa miehen tilipussista saatte ja tulkaa sen jälkeen vastaamaan ketjuun. :)