Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kovin viileät kelit kesäksi:(

Vierailija
25.06.2026 |

Yölläkin hallaa etelää myöten. Myös täällä kylmä yö....ihan vilunväristyksiä käy......

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kade ranskassa olevia kohtaan. Tulisipa tännekin kesäsää.

Vierailija
2/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta se muuttuu helteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sanoa säät, kelistä puhutaan esim. autoilussa ja hiihdossa.

Vierailija
4/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on just hyvä. Pysyisipä tällaisena koko kesä. 

Vierailija
5/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta tarinasta mieleen omat kouluajat.

Kävelin luokkani kanssa metsäretkellä, ja kulkiessamme sähköaseman ohi opettaja sanoi ihan naama peruslukemilla:

"Ja tuossa on muuntoasema"

Oikeastihan kyseessä on vain normaali erotinasema, jossa erotetaan 110 kV lähtö maakaapeliin. Repesin kyllä totaalisesti, kun opettaja "ylensi" sen yhtäkkiä erotinasemasta muuntoasemaksi.

Vierailija
6/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on tavallinen kesäkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi