Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin viime viikonloppuna 5 krt seksiä 10 tunnin sisällä

Vierailija
21.10.2011 |

Pokasin 10 v nuoremman miehen baarista (olen 36 v) ja illalla sekstasimme kerran ja aamun ja aamupäivän nautiskelimme harrastaen 4 krt seksiä.

Paikat oli vähän aikaa kipeät...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viimeisen tunnin aikana harrastanut seksiä 6 kertaa. Itseni kanssa.

Vierailija
2/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia juttuja yhdenillan panoiksi, olen joskus harrastanut 12 kertaa yön aikana seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun touhusimme nykyisen aviomieheni kanssa päivittäin 3-5 kertaa.

Niden vuosien aikana kerran jouduimme hakemaan mieheni pipeliin jotain rasvaa kun siitä lähti nahka. Voi sitä hurjaa nuoruutta :)

Vierailija
4/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 44 vuotias rakastaja pystyy helposti hoitelemaan mut kuusi kertaa 8 tuntiin. Ennätys taitaa olla likemmäs 10 kertaa...

Ei tossa nyt ole mun mielestä mitään epönormaalia. Se on himoa mitä ei ole pitkässä parisuhteessa enää.

Vierailija
5/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtisi oli siis...?

Vierailija
6/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi kehua harrastaneeni kerroissa yhden vuorokauden aikana koska sessiot saattaa kestää nelisen tuntiakin..Mutta pointtihan on lienee se että seksistä nauttii =)

Vierailija
7/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 44 vuotias rakastaja pystyy helposti hoitelemaan mut kuusi kertaa 8 tuntiin. Ennätys taitaa olla likemmäs 10 kertaa...

Ei tossa nyt ole mun mielestä mitään epönormaalia. Se on himoa mitä ei ole pitkässä parisuhteessa enää.

vaan omasta puolestas, useamman vuoden ollaan naimisissa oltu vielki voitas kuin paljon vaan kerittäs, mut 1v 4kk ei oo samaa mieltä

Vierailija
8/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tarvinu moista jyystämistä kokea. kerran viikossa piisaa mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan