Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa olla raskaana

Vierailija
21.10.2011 |

En pääse katsomaan Maroon 5:ta Kaapelitehtaalle :((

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kyllä raskaus saa vituttaa ja terve ihminen uskaltaa myöntää senkin. Miksi pitäisi teeskennellä? Kai meillä ihmisillä muutenkin on kaikki tunteet elämässä mukana, miksi raskaana ollessa pitäisi olla joku kiiltokuvanukke? Ja kenen lapsettomuuden/keskenmenon/aikaisen synnytyksen se estää, että vitutuksesta ei puhuta? Kyllähän nämä edellä mainitutkin asiat saattavat aika paljon vituttaa, ja siitäkin saa puhua.

Vierailija
2/20 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan niin kypsä. Ekat neljä kuukautta huono-olo, närästystä alusta saakka. Raskausdiabetes. Turvotusta, yöt menee huonosti nukkuen. Puuskutan jo puhuessani. Ei tästä puutu kuin peräpukamat ja ne saan varmaan kaupan päälle kun olen synnyttänyt. Että se siitä raskauden ihanuudesta ja hehkeydestä!

Koska jokainen noista ongelmista ja vaivoista ratkeaa ruokavaliolla. Jos ei edes raskausaikana voi miettiä syömisiään, niin ihan turha kyllä valittaa. Toivottavasti saat kaiken lisäksi muutamia kymmeniä ylimääräisiä kiloja, niin voit taas valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ihan viimeisillänikin vielä keikoilla.

Vierailija
4/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuaika on juuri tona päivänä :D

Vierailija
5/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuaika on juuri tona päivänä :D

Voihan sinne tietysti mennä jos ei vauvaa näy mutta jos liput pitää hankkia etukäteen niin sitten on aika arpapeliä.

Vierailija
6/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan niin kypsä. Ekat neljä kuukautta huono-olo, närästystä alusta saakka. Raskausdiabetes. Turvotusta, yöt menee huonosti nukkuen. Puuskutan jo puhuessani.

Ei tästä puutu kuin peräpukamat ja ne saan varmaan kaupan päälle kun olen synnyttänyt.

Että se siitä raskauden ihanuudesta ja hehkeydestä!

Vierailija
7/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä marise

Vierailija
8/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nytkin on kivaa, koska voi ottaa LITEä! Ja enää en tule olemaan raskaana:/

Vierailija
9/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä marise

Vierailija
10/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana kaikkien vaivojeni kanssa. Kävin keskenmeno blogissa, mihin täältä oli linkitys. Pakko lopettaa valittaminen! Ihanaa, että vihdoinkin kahden tähdenlennon jälkeen saan olla tässä tilassa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!

Vierailija
11/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti tosissaan ihan ehdottomasti tuonne tahdot, niin osta liput ja mene, jos niin hyvin kävisi, että vauva syntyisikin vaikka vasta seuraavana päivänä :) Siinä on tietysti aika iso riski, että liput jää käyttämättä...

Täydellisesti OT, mutta: Mullakin oli ihan kamalaa raskausaikana. Hehkutin joka päivä, miten ihanaa on, että taas yksi päivä takana ja kohta tää on ohi. Vauva on nyt 8 kk ikäinen ja en malta odottaa, että olisin taas uudestaan raskaana. Ja ei, en ymmärrä tätä järjelläni. Se oli kamalaa ekalla kertaa, se tulee olemaan kamalaa jälleen ja silti virnuilen innosta ajatellessani, että muutaman kuukauden päästä saatan olla taas raskaana! Ihmismieli on hyvin erikoinen, tai sitten minä olen vaan vajaa. Dunno.

Vierailija
12/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma raskauteni päättyi viikolle 25 ja lapsi oli monen monta kuukautta sairaalarumbassa. Joten ennen kuin valitat ettet enää jaksaisi viimeisiä viikkoja, niin mieti miten kävisi jos lapsesi ei saisi vatsassasi kasvaakaan valmiiksi asti!

Vierailija
13/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma raskauteni päättyi viikolle 25 ja lapsi oli monen monta kuukautta sairaalarumbassa. Joten ennen kuin valitat ettet enää jaksaisi viimeisiä viikkoja, niin mieti miten kävisi jos lapsesi ei saisi vatsassasi kasvaakaan valmiiksi asti!

ei kait se ole muitten vika jos sun raskaus loppui ennen aikojaan.. Sulla oli tietty raskaana ollessas aina hyvä olo eikä ikinä mitään vaivoja..

Vierailija
14/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait se ole muitten vika jos sun raskaus loppui ennen aikojaan.. Sulla oli tietty raskaana ollessas aina hyvä olo eikä ikinä mitään vaivoja..

Oli vaivoja ja valitinkin niistä, mutta nyt tunnen näin. Toivon, että olisin ymmärtänyt asioista enemmän ollessani raskaana ja osannut nauttia siitä raskaudesta vaivoineen kaikkineen. Ja ei, en yritä kiillottaa mitään. Sanoinpahan vaan, että vihaan raskaudestaan valittavia naisia. Vaivoja kuuluu moneen raskauteen, niihin pitää hakea hoitoa jos se on mahdollista, mutta on aivan täydellisen turhaa tehdä niistä numeroa. Mitä raskausvaivojaan valittava yrittää kiillottaa??

Vierailija
15/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valintas, ei se siitä mikskään muutu vaik kuinka itket siitä täällä.

Vierailija
16/20 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaivoja ja valitinkin niistä, mutta nyt tunnen näin. Toivon, että olisin ymmärtänyt asioista enemmän ollessani raskaana ja osannut nauttia siitä raskaudesta vaivoineen kaikkineen. Ja ei, en yritä kiillottaa mitään. Sanoinpahan vaan, että vihaan raskaudestaan valittavia naisia. Vaivoja kuuluu moneen raskauteen, niihin pitää hakea hoitoa jos se on mahdollista, mutta on aivan täydellisen turhaa tehdä niistä numeroa. Mitä raskausvaivojaan valittava yrittää kiillottaa??

ei varmaan yritä kiillottaa, mutta itse ainakin tunnen epäonnistumisen ja huonommuuden tunteita, kun en oikeasti kykene raskauksien aikana normaaliin elämään, ja näin olettaisin monella muullakin olevan, eri syistä. Kaikkiin vaivoihin kun ei löydy syytä tai apua.

Itsellä suurin ongelma on, että voimat vaan loppuu ja pyörryn. Ja miten monta kertaa oon vaan päättäny jaksaa ja olla vahva niinkuin kuuluu ja niinkuin muutkin raskaana olevat ovat, mutta lopputulos on se, että kohta makaan jossain lattialla. Eli parempi kun tiedän rajani ja lopetan touhuni ajoissa(=en juuri aloitakaan tekemään mitään, jos olo on yhtään huono, eli tosi usein). Kaikki tekemiseni jää kesken, ja kaikki mahdollinen pitää miettiä, voinko nyt tehdä tätä, esim. lähteä kauppaan tai lenkille, tai ylipäänsä poistua kotoa. Aika laiskaksi ja saamattomaksi tuntee itsensä. Ja alkuraskaudesta loppuun asti tätä + muut vaivat ja kivut päälle. En jaksa olla kyllä positiivisella mielellä raskaudestakaan enää. ja ei, ei oe löytynyt mitään apua lääkäristä.verenpaine heittää, mutta ei aina ole syy tuohon ongelmaan. Ei ole mitään kiillotusta todellakaan, vaan erittäin suuri ongelma, ei jaksaisi sitten millään.

edellisessä raskaudessa kärsin jatkuvasta hermosärystä, jota ei voinut hoitaa raskaana ollessa. Fiilikset oli aika samat kuin nytkin tuon tajunnanmenetyksen kanssa, tosin nyt on se hyvä puoli, että kotona voin sentään vaan olla jos en pysy pystyssä, sellaisia kovia kipuja ei tarvitse sietää mitä ed. raskaudessa (toistaiseksi ainakaan, koputtaa puuta. Riski saada tuo hermopiina taas on suuri)

Vierailija
17/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleenkään sun oloasi ei yletön valittaminen paranna, eikö totta. Eli ei, en vihaa raskaudestaan väsyneitä / sairaita vaan vihaan sitä välillä massiiviset mittasuhteet saavaa valitusta. Osaan tuntea sympatiaa kärsivää ihmistä kohtaan ilman että mun täytyy ensin kuulla täys laidallinen valitusta.

Vierailija
18/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) itse meinaan huomenna mennä lempibändini keikalle, joka on esiintymässä täälä kaupungissa. Viikkoja minulla on 39+1 ja aion siis mennä joraamaan, jos ei synnytys lähde käyntiin ennen sitä. Siinä oliskin muistelemista kun lapsivedet menis lempparibändin keikalla ;) toki menen takariviin, mistä tuskin näen mitään, mutta se fiilis! =)

Vierailija
19/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse katsomaan Maroon 5:ta Kaapelitehtaalle :((

Vierailija
20/20 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vitun vauvapalstalla, sitten sitä jaksaa taas huomisen jne.

Ihme tyyppejä, mä en tunne ketään joka ei oli valittanut jossain vaiheessa raskautta. Viimeistään viimeisillä viikoilla rupee yhdellä jos toisella viiraamaan päässä jo se yhdeksän kuukauden odotus.

Ja se on ihan ymmärrettävää.

Mä en voi tajuta tollasia ihme marttyyrejä "älä valita vaan nauti kurjasta olostasi"

Oikein ällöttää!