Mitä mieltä nimestä ALMURA?
Luulen löytäneeni SEN nimen! Almura!!!!!!!!
Mielipiteitä? :)
Kommentit (24)
Tarkoitatko nimeä miehesi penikselle,omalle pimpille vai lapselle???
Almura muistuttaa liikaa migreeni lääkkeeni nimeä joten ei kiitos.
Mieti nyt järjellä!!!! Lapsi kantaa sun antamaa nimeä koko ikänsä. Mietippä nyt tuo nimi asia ihan uudestaan ja anna lapsellesi nimi jota voi kantaa ylpeänä koko ikänsä eikä miettien, miksi äiti on antanut mulle nimen jolla minua pilkataan.
Anna suomalaiselle lapselle ihan aito supi suomalainen nimi.........
Sitten omassa työssäni sekoilen näiden Leenien, Liinujen, Kiijojen, Rasmujen jne.
Mahtaako löytyä yhtään Kiijaa (vai tarkoitatko Kiijoa?) tai Rasmua Suomesta?? Hehee...
Mut pakko myöntää, että Almura on yksi hirveimmistä nimistä, mitä oon kuullut... Almura?? Oikeesti...
mutta onko se ensisijaisesti tytön vai pojan nimi?
tai vähintäin espanjankielinen ihminen vaikak ei espanjaksi tarkoita mitään.
almuja
Eikö kuulostakin nimeltä? Keksin sen juuri. Mutta ehkä se hyväksytään nimeksi? Eikö olekin ihan normaalin nimen kuuloinen? Toista nimeä mietin vielä.
kuulostaa soinniltaan esim. Elviiralta. Ja vaikka onkin uniikkinimi, niin silti selkeä jota tuskin ihan joka kerta joutuu tilanteissa toistamaan uudelleen.
Mun mielestä toi kuulostaa enemmän joltain tuotemerkiltä kuin ihmisen nimeltä.. "Osta uusi Almura -lannoite kaikille puutarhan kukkiville kukille..."
en kyllä laittaisi, koska oikeasti nimestä ei tiedä onko tyttö vai poika. Eihän vain perässä ole suomalainen -la/-nen päätteinen sukunimi?
Almura Jussila /Almura Kokkonen
Ei kai tuo pahin mahdollinen ole, jos erikoisen nimen haluaa. Sointuu ihan kivasti.
yleensäkin en ymmärrä tätä trendiä, että pitää laittaa lapsille mitä oudompia nimiä. Suomalaisessa nimistössä kun varmasti riittää kaikille, mistä valita. Sitten omassa työssäni sekoilen näiden Leenien, Liinujen, Kiijojen, Rasmujen jne. kanssa. Miettikää hyvät ihmiset vähän lapsiannekin!
tytön tunnen, ehdottomasti kauniimpi kuin Amura.