Poikaystäväni exä sitten päätti kertoa mielipiteensä suhteestamme.
Olen seurustellut kolmisen viikkoa mieheni kanssa, ja meillä on ollut aivan ihanaa yhdessä. Ilmeisesti onnemme on ollut joillekin liikaa, kun kun eilen miehen puhelin soi ja siellä oli hänen exänsä. Nainen oli kuullut meistä ja haukkui ensin mieheni puhelimessa. Mies lopetti puhelun, mutta eukko soitti uudestaan ja kiljui niin, että minä kuulin huoneen toiseen laitaan, mitä hän huusi.
Mies laittoi puhelimen pois päältä, mutta pian minun puhelimeni soi. Naikkonen oli saanut tiedustelusta numeroni, ja sanoi, että olisi vähän asiaa. Minulle hän ei kiljunut, vaan narisi niin pirullisella äänellä, että en osannut aluksi muuta kuin suu auki kuunnella, että voiko joku todella puhua noin. Hän lateli minulle kaikki mahdolliset naista halventavat nimitykset ja sanoi vielä, että elämäni tulisi muuttumaan hankalaksi. Siinä vaiheessa minäkin lopetin puhelun.
En osannut olla sille akalle läheskään niin jämäkkä kuin mieheni. Itkin vain seuraavan tunnin. :( Mieskin oli kyllä ällikällä lyöty ja sanoi, ettei exä käyttäytynyt noin koskaan heidän yhdessäoloaikanaan.
Kommentit (24)
Mitä helkkarin väliä?! Antakaa olla, älkää vastatko puheluihin jne.
Kuka täällä nyt nostelee näitä 10 vuotta vanhoja aloituksia?
Joo, retkuun menin. Mikä ihme idea on nostaa 10 vuotta vanha ketju aiheesta, joka koskee jotain yksittäistä hullua?
T. 4
Ex taitaa olla jotenkin tasapainoton tyyppi. Ei kannata ottaa itseensä, maailmaan mahtuu hulluja.