miten geishakuulan saa sisältä pois?! ei provo!
eka kertaa kokeilin kuulia, ja toinen ei tule pois!!!huomenna toinen lääkärineuvola. voi luojankevät, auttakaa, mitä mä teen?!!!millä keinoin se saadaan ulos, ponnistus ei tuottanut tuloksia..
Kommentit (6)
On sitä tamponejakin käyty lääkärin vastaanotolla poistattamassa.
sain sen pois ohjeittesi avulla. Olin kyllä aika paniikissa. asun tosi pienellä paikkakunnalla ja lääkäritkin juoruavat. Olisin huomisesta lähtien ollut koko kylän naurun kohde..täällä kun kaikki on syntistä, geishakuulatkin. Kiitos vielä kerran! Jäipä harjoittelut huomiseen, kunhan lääkäristä on selvitty..
Kaverini kertoi laittavansa irralliset kuulat kondomiin, ja solmu päähän. Siihen myös nailonnaru pois vetoa varten. En kuitenkaan ole sitä tarvinnut..
Myös reilu liukkarin käyttö auttaa jummppaa, kuin myös pois ottoa. Tsemppiä harrastukselle!
jos epäilyttää että saatko kuulat pois, niin laita ne kortsun sisällä sisääsi. Sitten vaan kumista kiinni ja nykäisy niin tulee varmasti =)
Minulla on sellaiset narulenkilliset kuulat. Niistä on helppo kiskaista ne halutessa ulos. Joskus kylläkin sitä narua olen joutunut kaivelee syvältäkin. Etenkin kuulia kauempaa pitäessäni sulloutuvat (?)kohdunsuuta vasten.
Vierailija:
Ponnista kunnolla lantiopohjan lihaksilla, rentouta lantio istuvassa asennossa (esim. vessanpytyllä) tai kaiva sormin (yhdellä sormela koukkaise pois). ei se sinne katoa.