Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa ihan hirveästi tulehtuneen paiseen puhkaisu,

Vierailija
20.10.2011 |

koska minulla katastrofaalinen kokemus asiasta takana. Ei puudutettu kuin kylmäsprayllä ja huutoni kiiri ympäri terv.keskusta :(((((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin inhimillistä hoitoa.

Vierailija
2/4 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin! Mieti vaan sitä sen jälkeistä olotilaa kun paikka on parantunut, ah ihanuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paisejuttua ajattelit vielä kirjoittaa? Paisefetissi sinulla on eikä mitään muuta!

Vierailija
4/4 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta et paise pitää olla jotenkin kypsyny et sen voi puhkaista?

Paiseen täytyy antaa olla uunin alatasolla noin 40min 175asteessa. Kuoren on oltava kauniin kullanruskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän