Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuijotatte minua, kun liikun pyörätuolilla?

Vierailija
20.10.2011 |

Jos puhutte, puhutte säälivästi pyörätuolilleni taikka avustajalleni, jos minulla on sellainen mukana.

Olen ihan tavallinen tyttö, eikä järjessäni ole mitään vikaa! Ei ole minun vikani, että jalkani eivät toimi.. Eivät ole toimineet syntymästänikään saakka.

-Tyttö

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Jos katsoo, niin teet väärin. Jos et katso, niin välttelet, ja sekin on väärin. Jos olet ns. vammaton, niin et voi voittaa.

Vierailija
62/66 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Jos katsoo, niin teet väärin. Jos et katso, niin välttelet, ja sekin on väärin. Jos olet ns. vammaton, niin et voi voittaa.

Suhtaudu kuten suhtaudut muihinkin tuntemattomiin ihmisiin. Se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska voin.

Vierailija
64/66 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse henk koht avustaja ja kyllä tosissaan välillä vituttaa kun monet ihmiset, joilla on asiakkaalleni asiaa, alkavatkin puhua minulle. En enää vastaa heille mitään, minun roolinihan on olla näkymätön. Joskus saatan sanoa että mistäs minä tiedän, tai muuten sanallisesti irroittaa itseni keskustelusta.

Ihmiset hyvät! Tuntemattoman äärellä ei aina tiedä miten olla, mutta pitäkää nyrkkisääntönä sitä, että puhutte, lähestytte ja vaikka sitten tuijotatte jokaista ihmistä samalla tavalla, myös silloin kun silmät osoittavat eri suuntiin ja joka raaja huitoo kontrollia vailla. Koskaan ei voi ulkonäöstä päätellä ihmisen henkistä toimintakykyä, korostan vielä, EI KOSKAAN.

Vierailija
65/66 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vammaiset pitäisi sulkea laitokseen pois ihmisten silmistä!

Vierailija
66/66 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kun ei millään jaksais kävellä.