Voiko joku rehellisesti sanoa, ettei oma lapsi ole 'hyvännäköinen?'
Jokainen vanhempi rakastaa lastaan TOTTAKAI, mutta voiko joku sanoa, ettei omasta lapsesta kasva kaunotarta/komeaa? Ei ole tarkoitus ilkeillä tai olla pinnallinen, mutta ihmisillä on erilaiset ulkonäöt, eikä heitä kyllä pidä tietenkään tuomita sen perusteella missään nimessä!!!
Kommentit (9)
Mun pahin pelko oli ku odotin ensimmäistä et jos se on läski ja ruma vauva.. mutta ei ollut, nätti ja pieni ku mikä. Mutta toinen oli aika iso ja läskiposki mun mukaan ja välillä lähes hävetti kulkea sen kanssa ku kaikki "ompa pullea vauva" ajattelin aina ettei ois jos oisin saanu päättää... Tuntui pahalta ku mun lasta arvosteltiin noin. Mutta Rakastan molempia tyttöjäni hirveesti ja maailman sulosimpia ne nyt ovat. (tuo vauva jo reilu puolivuotta..)
että esikoistani hönömmän näköistä jätkää saa hakea. Siis yleensähän pää on soikea. Niin on tuollakin lapsella, mutta se soikeus on horisonttaalista..
Tukka on pitänyt väkisin kasvattaa kauheeksi reuhkaksi, ja sen peseminen unohtuu vähän väliä. Komeuden kruunaa suu, jonka kiinnipitäminen on ylivoimaista.
Oma lapseni oli ihan hirveän näköinen syntyessään, pahka päässä pari kuukautta jne, nykyään omasta ja aika monen muunkin mielestä kaunis 8v lapsi.
Mun pahin pelko oli ku odotin ensimmäistä et jos se on läski ja ruma vauva.. mutta ei ollut, nätti ja pieni ku mikä. Mutta toinen oli aika iso ja läskiposki mun mukaan ja välillä lähes hävetti kulkea sen kanssa ku kaikki "ompa pullea vauva" ajattelin aina ettei ois jos oisin saanu päättää... Tuntui pahalta ku mun lasta arvosteltiin noin. Mutta Rakastan molempia tyttöjäni hirveesti ja maailman sulosimpia ne nyt ovat. (tuo vauva jo reilu puolivuotta..)
En nyt tajua oikein pointtiasi, mutta minun kolmesta lapsestani yksikään ei ole erityisen kaunis. Näen kyllä, että monet muut lapset ovat paljon suloisemman näköisiä. Silti omani ovat järjettömän rakkaita ja ihania minulle sellaisena kuin ovat.
En nyt tajua oikein pointtiasi, mutta minun kolmesta lapsestani yksikään ei ole erityisen kaunis. Näen kyllä, että monet muut lapset ovat paljon suloisemman näköisiä. Silti omani ovat järjettömän rakkaita ja ihania minulle sellaisena kuin ovat.
Pelkäsin, että vihaiset mammat haukkuvat minut pinnalliseksi alta aikayksikön. Jotkut ihmiset vetävät herneet nenäänsä, jos omaa lastaan pitäisi ajatella objektiivisesti, vaikka sitten 'arvostelemalla' ulkonäköä.
mutta tytöllä on muita taitoja ja ominaisuuksia muillekin jakaa :) Ei voi kuin ihmetellä sitä itseluottamusta, sosiaalisuutta, innokkuutta ja hyvää koulumenestystä. Kroppa on hänelläkin hyvä.
Muut lapset ovat ulkonäöltään parempia, keskimmäinen ehkä jopa missiainesta, mutta muuten ei yllä läheskään tuon esikoisen tasolle, vaikka fiksu on hänkin. Nuorimmasta ei osaa vielä sanoa...
Kaikki ovat mulle yhtä rakkaita, mutta pakko sanoa, että esikoista ihailen eniten :))
Oma lapseni on tavis,sen voin sanoa. Harvasta kasvaa kaunotar tai komistus ja miksi pitäisikään?