Pitääkö kukaan tyynyjä sängyssä (sisustusasiaa)
Eli pitääkö kukaan sängyssä tyynyjä niin kuin sisustusohjelmissa on??? Siis että siinä on esim päiväpeitto päällä ja sitten tyynyröykkiä sängyn päässä ja mukana myös tyynyt joilla nukutaan?
Ei siis perinteisesti, että sänky on pedattu normaalisti ja muutama koristetyyny sitten keskellä sänkyä.
Saitteko ajatuksesta kiinni?
Kommentit (7)
mulla ei edes ole päiväpeittoa enkä tosiaan jaksaisi kasata siihen mitään turhia tyynyjä vain pelkästään koristeeksi ja vielä sotkea mukaan ne nukkumistyynytkin
mihin te laitatte ne koristetyynyt kun nukutte?
Meillä on ensin seinää vasten isot ns. päätytyynyt. Sitt on ne, joilla nukutaan, 2/hlö eli 4 kpl. Ja siihen päälle 6 koristetyynyä.
Meillä on nykyään sänky (ikeasta), jossa on vuodevaatelaatikot. Taittelen sinne päiväpeiton joka ilta ja ne kaksi koristetyynyä. Aiemmin nostin päiväpeiton sellaisen vaatepuun päälle yöksi ja tyynyt pidin lattialla.
Mietin vain onko tuo meidän sänky vähän vanhanaikaisesti pedattu ja se näyttäisi kivemmalta ja raikkaammalata jos sen petaisi niin kuin sisustusohjelmissa. Mietin vain sitä käytännöllisyyttä (pölyyntyykö tyynyt "turhaan" ja mitäs sitten kun on lakanat, jotka ei sovi muuhun sisustukseen ja jotka on jääneet ennen päiväpeiton alle).
Tiedän, suuria nää mun ongelmat :)
Meillä on ensin seinää vasten isot ns. päätytyynyt. Sitt on ne, joilla nukutaan, 2/hlö eli 4 kpl. Ja siihen päälle 6 koristetyynyä.
No just tällaista tarkoitin! Pölyyntyykö ne tyynyt susta helpommin näin? Tai mitäs sitten jos ne nukkumatyynyjen tyynynpäälliset ei sovi joka kerta sisustukseen? Meillä on valkoharmaa -sävyinen makkari ja välillä on aika riemunkirjaviakin lakanoita sängyssä :D
Vai mietinkö mä nyt liikaa..?
Ei riemunkirjavia lakanoita siis. Eikä ne nyt pölyynnyy.
Ei toi nyt niin vakavaa ole. Kokeile, ja sittehän näet tykkäätkö.
Kyllä meillä ainakin laitan sängylle tyynyt(jos jaksan pedata :D)
Mutta se nyt johtuu siitä, että sänky on olkkarissa..