Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja väsymys

Vierailija
31.01.2012 |

Olen sairastanut kyseistä vaivaa nyt 6v. Olotila suht ok, arvot pari kuukautta sitten TSH 0.03 ja T4V 19 (eli melkein jo liikatoiminnalla). Olen ollut tosi väsynyt kuukauden verran. Illalla menen nukkumaan klo 20 ja töiden jälkeen nukut päiväunet. Viikonloppusin nukun 12h + päikkärit. uuvun helposti tanssia harrastaessani. Kehtaanko mennä lääkäriin hakemaan saikkua? En vain jaksaisi muuta kuin nukkua kotona. Entä onko kukaan saanut väsymykseen apua T3-hormonista Thyroxinin lisäksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut edes kilpirauhastulehdukseen, kun olin neljä kuukautta putkeen kuumeessa ja arvot heitteli vajaatoiminnasta liikatoimintaan ja takaisin ja sydämeen tuli rytmihäiriöitä?

Vierailija
2/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen toiminta voi muuttua, joten kannattaa tsekata asia. Ja samalla tietysti lääkäri tutkii ettei väsymyksen syy ole jokin muu kuin kilpirauhanen. Mutta tuolla väsymyksellä et varmasti ole ainakaan työkykyinen, joten lääkäriin vaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut edes kilpirauhastulehdukseen, kun olin neljä kuukautta putkeen kuumeessa ja arvot heitteli vajaatoiminnasta liikatoimintaan ja takaisin ja sydämeen tuli rytmihäiriöitä?

Kunhan nyt kysyin, kun olen totaalisen väsynyt.

ap

Vierailija
4/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttoi yhdistelmävalmiste t4+t3, jota voi saada erikoisreseptiltä (lääkelaitos hyväksyy). Ei ole erityiskorvattava joten pitää maksaa itse, muistaakseni hinta on jotain 30 euroa/kk mun suht korkealla annostuksella. Läheskään kaikki lääkärit ei vaan joko tiedä tuosta tai eivät suostu kirjoittamaan kun pitävät humpuukina. Tuo valmiste on tehty sian kilpirauhasista, mutta on siis ihan tabumuotoista. On bioidenttistä joten kroppa saattaa tykätä enemmän kuin synteettisestä.

Mä sain saikkua kun oireet oli niin pahat etten pystynyt töihin. Olin asiantuntijahommissa, eikä niitä pysty tekemään puoliunessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi