Hoitaja myöntää, että hän läpsi lapsia, repi näitä hiuksista ja syötti väkisin.
Kommentit (7)
Omat lapset on ollut aika monessa pk:ssa täällä Lappeenrannassa hoidossa, ja ainakin yhdessä pk:ssa oli yhden tätsyn kanssa sukset ristissä, kun täti veti niin tylyä linjaa lapsien kanssa. Lapset on nyt jo koululaisia, mutta olleet tuona ajankohtana myös vielä tarhassa. :(
Toi ihminen on itse perkele.
Sitä ois kiva repiä hiuksista pitkin lattiaa, pakkosyöttää ja läpsiä. Katottais sitte miten tavallista kasvatusta se on.
Olen aina ollut poph:ta vastaan omien huonojen kokemusten vuoksi. Niitä ei kukaan valvo. Lapsi voi kärsiä vuosikaudet pph:n mielivallasta.
päiväkodeissahan tämä pph oli vuosikaudet ollut töissä eikä sielläkään kukaan puuttunut...
Olen aina ollut poph:ta vastaan omien huonojen kokemusten vuoksi. Niitä ei kukaan valvo. Lapsi voi kärsiä vuosikaudet pph:n mielivallasta.
selitti Iltalehden mukaan tekojaan "uuden ja pitemmän aikaan töissä olleen hoitajan (pk-johtaja) välisiksi näkemyseroiksi"? Ja sit siinä luki, että muut vanhat työntekijät ovat samaa mieltä sen pk-johtajan kanssa.
Tää on niin sairasta tää touhu. Vanhat työntekijät ei uskalla sanoo mitään eikä puuttua epäkohtiin, kun muuten saa "huonon leiman". Moniko uusi sitten uskaltaa avata suunsa? Sit kun kaikki vaikenee, niin tällaista kamalaa pääsee tapahtumaan.
Nainen puolusteli tekojaan sillä, että kyllähän meilläkin lapsena. Niinpä niin. Väkivalta on sukupolvet ylittävä trauma. Se siirtyy yhdeltä sukupolvelta toiselle. Kun itse on saanut kokea lapsena karua kohtelua ja alistamista, niin samaa kaavaa toistaa helposti itse aikuisena. Ihminen jota on itseään pahoinpidelty lapsena kuvittelee, että oma traumaattinen menneisyys normalisoituu, kun sitä toistaa nykyhetkessä.