Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ihmiset osaa käyttää huutonettiä?

Vierailija
20.10.2011 |

Miksi vasta viimeisillä minuuteilla huudetaan vaikka voi laittaa korotusautomaatin?

Onko ihmiset ns. uusavuttomia vai mitä?

Miksei huudeta heti kun kohde on avoinna vaan vasta kohteen sulkeuduttua persaukiset itkee tavaran perään?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina niin. Eli jos löydän jonkun kohteen jonka aion huutaa, katson ensin milloin kohde sulkeutuu ja huudan sitten ihan viime minuuteilla. Mitä järkeä on huutaa aiemmin kun sitten joku/jotkut muut voivat huutaa ja kohteen hinta vain nousee? Monet kohteet olen näin huutanut ja saanut juuri sillä hinnalla millä olen halunnutkin.

korotusautomaattia?

Vierailija
2/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat jää puoleen kun oottaa viimetippaan. Tyhmä maksaa vanhasta roinasta roposia enempää.

Harmittaaks sua ny kun sun romut ei mee kalliilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina niin. Eli jos löydän jonkun kohteen jonka aion huutaa, katson ensin milloin kohde sulkeutuu ja huudan sitten ihan viime minuuteilla. Mitä järkeä on huutaa aiemmin kun sitten joku/jotkut muut voivat huutaa ja kohteen hinta vain nousee? Monet kohteet olen näin huutanut ja saanut juuri sillä hinnalla millä olen halunnutkin.

korotusautomaattia?

sinä olet?? En minä ainakaan jaksa alkaa miettimään mikä on max hinta mitä haluan maksaa. Huudan kun huudan.

Vierailija
4/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla nostamatta hintaa turhaan kuin vasta loppuhetkillä. Silloin näet voi olettaa, että kilpailua on vähemmän. Itse jos löydän jotain ostamisen arvoista yritän kyllä ostaa sen suoraan myyjältä ennen huudon sulkeutumista. Tero

myyjänkin kannalta se on hyvä, että jos esim. on aukioloaika tuo 120 päivää niin viime minuutilla huudetaan? niinkö?

itse myyjänä ajattelen, että voisin myydä kiinnostuneelle vaikka heti jos osoittaa kiinnostuksen ja ottaa yhteyttä sähköpostiin. jos minulla on ylimääräistä tavaraa niin kyllä minä myyjänä olen tyytyväinen jos menee heti kaupaksi ja saan sulkea kohteen.

en mielelläni myy niille jotka ottavat kohteen sulkeuduttua yhteyttä ja keksivät, että "pahus kun en ehtinyt huutaa, millä myyt?"

Vierailija
5/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tselle kävi just eilen niin Että yhtä kohdetta kysyttiin, kun en ollut laittanut siihen osta heti hintaa, että paljollako sen saisi heti. Sanoin sellaisen hinnan että olen itse tyytyväinen ja ostaja osti sen miettimättä. Nyt sitten aivan varmasti joku itkee, kun olin sulkenut kohteen ja myynyt sen, mutta kun ei seitsemään päivään kukaan ole osoittanut kiinnostusta, niin totesin että oma vika. Olisitte laittaneet huudon, niin kohde olisi ollut teidän, nyt meni toisaalle.

mä en usko siihen, että viimeminuuteilla huutaessa tuotteen saa halvemmalla. niitä kyttääjiäkin on useampi. ja mä olen usein tuotteen saanut just sillä ekalla huudolla, vaikka se olis 5 minuuttia kohteen laiton jälkeen huudettu.

Vierailija
6/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korotusautomaattia?

sinä olet?? En minä ainakaan jaksa alkaa miettimään mikä on max hinta mitä haluan maksaa. Huudan kun huudan.

jos et pysty ajatella mitä siitä ja siitä korkeintaan maksat?

oletko ollut koskaan älykkyystestissä?

Vierailija
7/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä sitä, vaan jos haluan jotakin, niin roikun huuto.netissä juuri silloin minuuttia vaille lopetusta.

Vierailija
8/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tselle kävi just eilen niin Että yhtä kohdetta kysyttiin, kun en ollut laittanut siihen osta heti hintaa, että paljollako sen saisi heti. Sanoin sellaisen hinnan että olen itse tyytyväinen ja ostaja osti sen miettimättä. Nyt sitten aivan varmasti joku itkee, kun olin sulkenut kohteen ja myynyt sen, mutta kun ei seitsemään päivään kukaan ole osoittanut kiinnostusta, niin totesin että oma vika. Olisitte laittaneet huudon, niin kohde olisi ollut teidän, nyt meni toisaalle.

mä en usko siihen, että viimeminuuteilla huutaessa tuotteen saa halvemmalla. niitä kyttääjiäkin on useampi. ja mä olen usein tuotteen saanut just sillä ekalla huudolla, vaikka se olis 5 minuuttia kohteen laiton jälkeen huudettu.

kun olen havainnut joskus jonkin kiinnostavan niin olen laittanut heti huudon ja kysellyt myyjältä mitä siitä tahtoo ja saanut myyjän katkaisemaan kohteen ja olen tehnyt löytöjä.

Vierailija
9/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä sitä, vaan jos haluan jotakin, niin roikun huuto.netissä juuri silloin minuuttia vaille lopetusta.

lopetusta, kun laitan kohteen aikaisemmin kiinni kun tulee sopiva huuto. sinähän jäät aina rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
10/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes huuda alkuvaiheessa mitään: olen siis haamuostaja. Joku ostaja saattaa kuvitella, että kukaan muu ei haluakaan tätä tuotetta, luottaa onneensa eikä älyä korottaa lopussa.

Vierailija
11/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat jää puoleen kun oottaa viimetippaan. Tyhmä maksaa vanhasta roinasta roposia enempää. Harmittaaks sua ny kun sun romut ei mee kalliilla.

ei huuda ajoissa, koska suljen aina kohteen kun olen saanut sopivan huudon. eli sinä jäät aina rannalle ruikuttamaan jos mahdollisesti katsot kohteitani ja siis lopussahan aina ne nousee ja jos laittaisit aikaisemmin huudon ja ottaisit yhteyttä myyjään niin voisit saada halvalla.

eli etkö sinä nyt olekin se norka ja tyhmä?

Vierailija
12/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetusta, kun laitan kohteen aikaisemmin kiinni kun tulee sopiva huuto. sinähän jäät aina rannalle ruikuttamaan.

Hyvänen aika! Jos kohde meneen ennen aikojaan kiinni, niin luuletko todella, että jään itkemään jotakin tuotetta. Ääliöt on taas liikkeellä.

Vierailija
13/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yhtä kohdetta kysyttiin, kun en ollut laittanut siihen osta heti hintaa, että paljollako sen saisi heti. Sanoin sellaisen hinnan että olen itse tyytyväinen ja ostaja osti sen miettimättä. Nyt sitten aivan varmasti joku itkee, kun olin sulkenut kohteen ja myynyt sen, mutta kun ei seitsemään päivään kukaan ole osoittanut kiinnostusta, niin totesin että oma vika. Olisitte laittaneet huudon, niin kohde olisi ollut teidän, nyt meni toisaalle.

ja olen ihan piruuttani sulkenut kohteita muutama kymmenminuuttia aikaisemmin ja sen jälkeen noita ääliöitkijöitä löytyy.

sanon heille, että fuck you.

Vierailija
14/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika! Jos kohde meneen ennen aikojaan kiinni, niin luuletko todella, että jään itkemään jotakin tuotetta. Ääliöt on taas liikkeellä.

niistä useista sadoista äälijöistä.

voi olla, että sinäkin siellä joskus olet ollut kun sinulla noin tyhmä huutotyyli on.

Vierailija
15/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ostaminen sentään niin vakavaa ole

miten täälläkin ruikutetaan, kun kohde on suljettu aiemmin, ja kyselty, voiko ylläpidolle siitä ilmoittaa =)

ohis

Vierailija
16/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITSI jos jo alkupäivinä on monta huutajaa. Silloin laitan kortusautomaatin.

Yleensä saan mitä halua, koskaan ei ole yksikään kohde mennyt ohi sen takia että joku olisi sulkenut aikaisemmin enkä ole ehtinyt huutaa.

Vierailija
17/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä jatkan tätä

En yleensä edes huuda alkuvaiheessa mitään: olen siis haamuostaja. Joku ostaja saattaa kuvitella, että kukaan muu ei haluakaan tätä tuotetta, luottaa onneensa eikä älyä korottaa lopussa.

ei tarvii kyttäillä.

Vierailija
18/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sulkevat kohteita etuajassa.

Vierailija
19/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä toi huutokauppaaminen on vakava juttu. Teillä vissiin ei ole muuta elämää kun sielä huutonetissä.

Vierailija
20/41 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisia ja tulot huutonetin varassa niillä, jotka sulkevat kohteita etuajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi