Lue keskustelun säännöt.
Vielä on kesää jäljellä!
Kommentit (5)
Petosjytkyhallitus, inhokki hallitukseni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jo yli puolen välin kuitenkin.
Pimenee vaan tästä eteen päin.
Päivät lyhenee mutta kesä jatkuu vielä vähän aikaa. Kohta on taas lyhyen syksyn jälkeen puolen vuoden talvi.
Inhokkilauluni. Ja Tero Vaara inhokkiartistini.