Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saattoiko tämä johtua järkytyksestä?

Vierailija
20.10.2011 |

Jätin tänään mieheni, koska sain tarpeekseni henkisestä väkivallasta.

No koska minun tunteeni ovat aina vääriä ja en saisi pahoittaa mieltäni siitä että mies kohtelee minua huonosti, ei miehenikään voinut hyväksyä päätöstäni, vaan aloitti minun sättimisen ja syyllistämisen.

Olen siis raskaana ja pian tämän jälkeen minua alkoi supistelemaan kovasti. Mies oli vielä tuolloin paikalla ja meinasi käydä käsiksi kun lyyhistyin lattialle hänen tielleen.

Häntä ei siis kiinnostanut vointini yhtään, mikä taasen kertoo sen että tein todellakin oikean ratkaisun jättäessäni hänet.

No... se mua nyt kuitenkin huolettaa ettei vauvan liikkeet ole tuntuneet enää tuon supistelun jälkeen, vaikka ennen hän on ollut kova liikkumaan yö aikaan.

Raskaus ei ole kuitenkaan vielä niin pitkällä että sairaalassa tekisivät yhtään mitään ja mä olen tehnyt kaikkeni jotta saisin vauvan liikkumaan jotta voisin olla varma että hän on kunnossa.

Voiko järkytys saada aikaan tuollaiset supistelut, vai oliko ihan sattumaa että näin kävi?

Jotenkin mä vaan tunnen vihaa miestäni kohtaan tämän takia. Minä halusin hänestä eroon ihan syystä, enkä halunnut lapsen joutuvan kärsimään mieheni takia ja nyt mä sitten kai kuitenkin menetin hänet, sen lisäksi että halusin meille elämän jossa ei tarvitsi pelätä, eikä tuntea itseään huonoksi :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla