Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asperger nainen. Kuinka onnellinen olet?

Vierailija
29.06.2024 |

???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀlillÀ. Nyt ollut ihan hyvÀ fiilis. Lapset on pÀivÀt pihalla ja mulla loma. Niin ja hormonikorvaushoito kohdillaan niin kaikki ei tunnu loputtomalta harmaalta puurolta.

Vierailija
2/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Super onnellinen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti. Tavallaan tosi onnellinen tosi monesta asiasta, mutta sitten omassa elĂ€mĂ€ssĂ€ on ollut niin vaikeita ja traumaattisia asioita (jotka eivĂ€t mitenkÀÀn liity omaan autismiin), ettĂ€ ne vĂ€lillĂ€ kyllĂ€ varjostaa omaa onnea. 

Vierailija
4/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todella onnellinen. Ihana perhe, harrastukset, koti, oman nĂ€köinen elĂ€mĂ€. Ainut huono on etten ole löytĂ€nyt paikkaani työelĂ€mĂ€ssĂ€. Tuskin enÀÀ löydĂ€nkÀÀn mutta opettelin treidaamaan ja omaisuutta on jo mukavasti ettei ole vĂ€lttĂ€mĂ€töntĂ€. 

Vierailija
5/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö teillÀ ole koskaan ulkopuolinen olo?

MinkÀ ikÀisenÀ saitte diagnoosin tai tajusitte itse asian?

Ap

Vierailija
6/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistÀ tietÀÀ onko asprger

Vierailija
7/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillÀ ole koskaan ulkopuolinen olo?

MinkÀ ikÀisenÀ saitte diagnoosin tai tajusitte itse asian?

Ap

On ollut aina ulkopuolinen olo. Kiusattu ylĂ€koulussa todella kovaa, koska en osannut pukeutua oikein, en meikannut, en muistanut vĂ€lillĂ€ harjata hiuksia aamulla jne. En osannut oikein jutella koska mun kiinnostuksen kohde oli pianonsoitto noin 8 tuntia pĂ€ivĂ€ssĂ€. 

Myöhemmin yliopistossa sama ongelma ja samoin harrastuksissa, joissa mulla esim Suomen mestaruus ja kansainvÀlisissÀ kisoissa olin monesti 10 parhaan joukossa. Ihmiset ympÀrillÀ ystÀvystyy, mua hyvÀksikÀytettiin lajien tuntemuksen perusteella, mutta en saanut ystÀvÀpiiriÀ koskaan.

Luotan ainoastaan mun perheeseen. Vanhempiin ja sisaruksiin.

Vierailija
8/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen hyvin onnellinen. Olen sellainen pienistÀ asioista onnellistuja. Nyt minua on viime pÀivÀt ilahduttanut kylÀlle saapuneet ruokakuljetus robotit. Rakastan niitÀ pikku hurisijoita viireineen. Robotit on minusta hyvin sympaattisia.

Vierailija
9/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin onnellinen. Olen sellainen pienistÀ asioista onnellistuja. Nyt minua on viime pÀivÀt ilahduttanut kylÀlle saapuneet ruokakuljetus robotit. Rakastan niitÀ pikku hurisijoita viireineen. Robotit on minusta hyvin sympaattisia.

Ei hitsi niitÀkö ne on :D NÀin just tuollaisen. valkoisia?

Vierailija
10/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi niitÀkö ne on :D NÀin just tuollaisen. valkoisia?

Joo! Ihania! Reippaat apurit.

Vierailija
11/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tekemĂ€llĂ€ tehty psykologisesti sympaattiseksi. Ajattele miten sinuakin rakastettaisiin jos olisit sellainen pikkurobo. 

Vierailija
12/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on tekemĂ€llĂ€ tehty psykologisesti sympaattiseksi. Ajattele miten sinuakin rakastettaisiin jos olisit sellainen pikkurobo. 

Olisin Transformers.

Vierailija
13/15 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella onnellinen. Ihana perhe, harrastukset, koti, oman nĂ€köinen elĂ€mĂ€. Ainut huono on etten ole löytĂ€nyt paikkaani työelĂ€mĂ€ssĂ€. Tuskin enÀÀ löydĂ€nkÀÀn mutta opettelin treidaamaan ja omaisuutta on jo mukavasti ettei ole vĂ€lttĂ€mĂ€töntĂ€. 

MinÀkin opettelin treidaamaan. En tÀllÀ hetkellÀ sitÀ tee kuitenkaan, on muita kuormittavia tekijöitÀ ja juttuja joihin nyt keskityn. Mutta se on ehdottomasti juttu josta nautin ja johon aion palata paremmalla ajalla.

Vierailija
14/15 |
02.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En yhtÀÀn. En ole koskaan ollut 

Vierailija
15/15 |
30.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtÀÀn. En ole koskaan ollut