Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Come lantionpohjalihaksille tarkoitettu harjoituslaite hyvä?? (linkki)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, saa alkutuntuman pian synnytyksen jälkeen, mutta mulle ainakin tuli hiivatulehduksia, en tiedä johtuiko siitä vai mistä. Pesin kyllä vempaimen aina.

Vierailija
2/3 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hankala ja häiritsee liikkuessani. Mielummin geishakuulat joihin palasin takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, ei sitä tarvi laittaa sisään ja liikkua!!??,,

..sitähän ei tarvi käyttää ku se 6 min päivässä mitä ohjeessa sanotaan, ja esimerkiksi kun kattoo 10 uutiset sohvalla niin samalla tulee ohimennen jumppa :) helppo kuin mikä!

Ei tod aiheuta hiivaa tms,, alapäässä muuta vikaa jos hiivaa pukkaa. Kannattaa kokeilla lactalbalans tai gynocaps tai muu tuote niin on tasapainossa, Eikä kannata räplätä laitetta turhia ja kuivaa pesun jälkeen puhtaalla ja ei koske käsin pesun jälkeen ja pitää omassa rasiassa.

! voin sanoa että auttaa, mulla on rektoseele ja kystoseele MUTTA erinomaiset lantionpohjanlihakset COME:n ansiosta ja vaiva pysyy hallinnassa kun lihakset tukee löysiä valuvia seiniä. Ja kyllä, on mitattu lihasten puristusvoima fysiolla..

COME on mut pelastanu ainakin joksikin aikaa ennen leikkausta, ja huom mä oon vasta 29 ja laskeuma mun ikäsillä harvinainen, sukuvika mun kohalla, ja COME ollu pelastus..

Helppo, mitä muuta voi sanoa, en jaksa jumpata kymmeniä kertoja päivässä.. Saa vastusta jota puristaa oikein tosissaan ja säännöllisesti eri sarjoja niin jopas löytyy lihaksia, alussa kannattaa aloittaa varovasti, sen verran tehokas että tuli lihaksen kipeäksi alkuun, mutta nyt parin kuukauden jälkeen vahva puristus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi