Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys teille, joilla on kotona pesulassa pesetettäviä mattoja

Vierailija
19.10.2011 |

haaveilen parista uudesta matosta olohuoneeseen. Miten usein te, joilla on kotona juhlia tyyliin rippi-ja yöjuhlat, joissa ollaan kengät jalassa, pesetätte mattonne pesulassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

Täyden palvelumme avulla kannattaa pesettää matot vaikka useammankin kertaa vuodessa.

Pesemme matot ja sohvat kotonasi paikalllaan lattialla, enää sinun ei tarvitse raahata mattoja pesulaan.

Käy tutustumassa palveluumme osoitteessa: www.jyrkihoyry.fi

Vierailija
2/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä kehoitti viemään sen pesulaan kun tarttee kunnon pesua. No, mä otin riskin ja pesin sen itse ja ei se mikskään mennyt.

Kerran vuodessa olen pessyt matot tai tarpeen vaatiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joukossa on sellaisiakin, jotka voisi pestä itse. On helppoa ja mukavaa, kun riski mies hakee 7 isoa mattoa meiltä kotoa ja tuo ne viikon jälkeen puhtaana takaisin.

Vierailija
4/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei yleensä näkyviä tahroja matoissa ole pesulaan vietäessä, ne poistan jo heti satuttua.

Mä tekisin kyllä niin, että pesettäisin matot juhlien jälkeen. Juhlia ennen ei ole kovasti järkeä ellei teillä ole tarkoitus vaan ihailla sitä mattoa. Normaalistihan porukka seisoo sen maton päällä juhlissa.

Vierailija
5/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat joka toinen tai joka kolmas vuosi. Eri paikoissa matot likaantuvat eri tavoin.

Vierailija
7/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minun kokemukseni mukaan. Matot tahriintuvat, kun niille kaatuu värjäävää ruokaa tai juomaa ihan tavallisena arkena, tai kun joku astuu vaalealle matolle kuraisin kengin. Juhlissa kengät eivät ole kuraiset.

Vierailija
8/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö teitä haittaa, jos matot ovat kurassa? Itsellä on kokemusta vain itse pestävistä matoista. ap

Vierailija
9/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvin on pysynyt puhtaina, olin varautunut pesemään vuosittain. Lisäksi käytössä puhdistusspray, jota käytän tahroihin tuoreeltaan.

Meillä kaksi pientä lasta ja mm. olohuoneessa valkoinen matto. Eteisessä oli aiemmin paperinarumatto, se likaantui helpoiten, kun sille tultiin kuraisilla kengillä.

Juhlissa matot on tottakai paikoillaan. Mattoihin ei ole vielä tullut sellaista likaa, jota pesula ei olisi puhdistanut. Enemmän mua harmittaa uuteen parkettiin juhlissa piikkikoroista painuneet jäljet.

Vierailija
10/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ostanut edullisia mattoja ja mattojen peseminen pesulassa on kallista, pari pesukertaa maksaa uuden maton hinnan. Kotona pesu ei ole aiheuttanut heti ulkonäköön mitään, vasta useamman pesun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän