Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkaa erikoisin paikka, minne kissasi on keksinyt pissiä?

Vierailija
19.10.2011 |

Minulla on sietämätön hajuongelma kissanpissan kanssa. En pysty paikantamaan, minne kissa on tehnyt tarpeensa. Laatikko on puhdas ja hiekka laadukasta, eikä se haise.

Jos siivouksen yhteydessä pesen lattiat joka puolelta ja suihkuttelen viemärit (olen kuullut, että jotkut tekvät pissat sinnekin!) niin haju häviää.

Kuitenkin haju ilmestyy lopulta taas takaisin. Alkaa mennä hermo tähän haisteluun. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ne huolella läpi ja asettele lattialle appelsiininkuoria, kissat ei tykkää niistä - vieraat voi tosin vähän ihmetellä... ;)

Ootko varma, että se on normaalia pissiä? Ettei kiimamerkkailua? Sitä on vaikeampi silmin havaita mutta sen toisaalta paikallistaa helpommin kirpeästä katkusta.

Vierailija
2/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa tosiaan oppi pissaamaan lattiakaivoon. Päätteli kai, että sieltä se parhaiten häipyy..

Toinen, leikattu narttu muuten, mulla merkkaili aina verhot, taulut seinilläkin saivat suihkutuksen, stereot ja leivänpaahdin myös. Meni niin mahdottomaksi, että oli pakko lopettaa kissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tarkasta kaikki kukkaruukut.Kissa joka on päättänyt pissiä juuri siihen tiettyyn ruukkuun tekee uskomattomia akropaattisia suorituksia sen eteen joten vaik sinusta tuntuu ettei kissa nyt noin korkeelle/vaikeeseen paikkaan tee,niin tekee.

Toiseksi onko teillä laatikko kylppärissä jossa kaakelilattia?? Saumoihin voi jäädä haju loppuelämäksi jos kissa pissaa niihin usein.

Vierailija
4/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohva, vessapytyn juurelle, lattiakaivoon, likan barbilaatikkoon, kenkään, nukketaloon..

Vierailija
5/5 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Petasin sängyn, katti kömpi peittojen alle ja pissasi patjalle.

-kenkiin

-KAHVIMUKIIN

-Vaatekaappiin villatakkini päälle

-nahkalaukkuuni