Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa näin... :O

Vierailija
19.10.2011 |

yksi raskaana oleva nuori nainen osti muutaman lootan maksalaatikkoa ja kokista. Ei tainnut tietää ettei maksaa saa syödä raskaana. Mitäköhän vikoja lapsellensa aiheuttaa tuolla ruokavaliolla?? surku :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sä varmaan surkuttelet mun tyhmyyttä kun en tajua että ne on mulle ihan liian pieniä.

Vierailija
2/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa voi syödä huoletta kun ei joka päivä laatikkokaupalla syö. Siinä on maksaa prosentuaalisesti niin vähän, ettei siitä ole mitään haittaa. Saahan maksamakkaraakin syödä.

Ja mitä cokisesta muka? Se ei aiheuta kuin närästystä, jos aiheuttaa ja kofeiinimäärä on häviävän pieni. Tummasta suklaasta taitaa saada enemmän kofeiinia kuin cokiksesta.

Harjoittele provoamista.

yksi raskaana oleva nuori nainen osti muutaman lootan maksalaatikkoa ja kokista. Ei tainnut tietää ettei maksaa saa syödä raskaana. Mitäköhän vikoja lapsellensa aiheuttaa tuolla ruokavaliolla?? surku :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän ostikin sitä maksalaatikkoa, niin ei se ole itsestään selvä asia, että hän syö sen itse.

Vierailija
4/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän ostikin sitä maksalaatikkoa, niin ei se ole itsestään selvä asia, että hän syö sen itse.

Vierailija
5/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuokin, kuin ilman mitään.

Vierailija
6/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja ostan maksalaatikkoa. meillä sen vaan sattuu syömään koira!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi