Kuinka kauan pidät broilerinkoipia uunissa?
Ja missä asteessa??
Ostin kaupasta kolmen koiven paketin ja olivat tosi isoja. Paketissa sanottiin että tunti 175 asteessa. Jäin vaan miettimään että itse pidän melkein pari tuntia yleensä, joten voiko tulla tunnissa kypsää??
Kommentit (8)
pitkään loivahkossa lämpötilassa. Ja varsinkin jos alla on juures- tai vihannespeti, niin maut sopeutuu toisiinsa ihanasti.
Kypsää tulee varmaan tunnissa, mutta maukkaampaa tulee esim puolessatoista.
Minä paistan pari tuntia vähän alle 200 asteessa.
Ehkä niistä on tunnissa jo pöpöt kuolleet, mutta kumikanaa joutuu syömään.
Ehdottomasti kannattaa paistaa niin kauan että liha irtoaa luista. Tulee hyvää, slurps! :P
Eikö tule jo kuivaa? Pari tuntia!!!
Itse pidän n. 200 asteessa ehkä 40 minuuttia, ja on kypsää ja mehukasta.
Minä teen ohjeen mukaan ja koivet ovat kypsiä mutta meheviä sisältä ja nahka on rapsakka. Nam!
paistopussissa tai kannellisessa vuuassa eikä koskaan ole tullut kuivaa vaikka yleensä pidänkin sen melkein pari tuntia. Ensin vähän aikaa 200 asteessa ja sitten lopun aikaa 175. Joskus oon unohtanut kanat uuniiin ja oli reilusti päälle pari tuntia eikä olleet kuivia kun olivat muhineet paistopussissa.
Joskus kun on tullut otettua jo tunnin jälkeen kanat kiireessä pois, on ne mun mielestä olleet melkein raa'an oloisia. Sillä ihmettelen, miten voi olla kypsää jo tunnissa tai jopa alle.
-ap
että luista saa ravistelemalla lihat irti.
Tunnissa kypsyvät.
ps. äitini kypsentää broilereita todella kauan, pistää puu-uuniin ja hauduttelee useita tunteja
Eikö tule jo kuivaa? Pari tuntia!!!
Itse pidän n. 200 asteessa ehkä 40 minuuttia, ja on kypsää ja mehukasta.
kypsyy kiertoilmauunissa tunteroisessa mureiksi ja tavallisessa menee kauemmin. Luu pitääö mun mielestä irrota lihasta, jotta on hyvää.