Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin omat lastensuojelun paperit nähtäväksi, nähdäkseni mitä ex vehkeilee selkäni takana.

Vierailija
19.10.2011 |

Ja kuten arvelinkin, kusipää on käynyt minun tietämättäni itseään puoltavia keskusteluja sossun kanssa.

No, kohta nähdään onko kusipäästä oikeasti mihinkään, lastenhoitovastuu siirtyy hänelle 100%:sti heti kun saan itselleni omasta mielestäni hyvän asunnon ihan eri puolelta kaupunkinkia.

Ei saa lapset enää sen jälkeen kunnollisia vaatteita eikä ruokaa ja exällä loppuu harrastaminen, kun en olekaan enää naapurissa käytettävissä.

Lisäksi laiskapaskan pitää tuoda lapset minulle tapaamisiin jos niihin päädytään, ei enää niin, että minä mene kusipään luo.

Mutta kusipää saa sitä mitä tilaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä tulee tarttemaan lasten kanssa minua enemmän lastensuojelun tukitoimia, homma kusee jo ensi metreillä ja loppupelissä pennut ovat lastenkodissa, hyvä niin.

Vierailija
22/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa lapsenvahdiksi, mutta ylläripylläri, enpäs menekään, siinähän soittelee.

Hommatkoon lapsenvahtinsa lastensuojelun tukitoimena, ei meillä ole lapsista olemassa tapaamissopparia, joka mua velvoittais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin. Noin minäkin tekisin, jos tarpeeksi kauan olisin joutunut kusetusta ja hyväksikäyttöä kokemaan.

Vierailija
24/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti välitä lapsistasi?

Vierailija
25/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne paperit voi tilata itelleen?

Vierailija
26/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytät ja postitat sossulle ja sitten sen on tulostettava sulle kaikki mitä sinusta on lapsesi lastensuojelun asiakkuuden aikana kirjattu ylös.

Ja kävin sit sen verran lapsenvahtina, että tyhjensin exän luona kaapit kaikista jälleenmyynnin kannalta arvokkaasta lastenvaatteesta, tilalle jätin jotain resuja kirppislöytöjä ja lahjaksi saatuja rumilusvaatteita, joita en muuten lapsilla käyttäisi.

Jatkossa, kun lapset on exän maun mukaan rumasti puettuja, tulee olemaan äärimmäisen vastenmielistä tavata pentuja, inhoon jos niitä ei oo puettu sävysävyyn. Toivottavasti uus äitipuoli on lastenvaatehamsteri.

Vierailija
27/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistuen ja voin asua yksinäni kaksiossa. Parhaiten ärsytän exää asumalla naapurissa, mutta elämällä niinkuin lapsia ja exää ei olis olemassakaan.

Vierailija
28/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on neuvo, anna miehen ja lasten olla keskenään, ne vois elää ihan omaa elämää ja sä vastaavasti siellä asunnossasi itseksesi vai kaipaatko sä kuitenkin välillä niitä? vaihda vaikka paikkakuntaa.

Vierailija
29/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan syvälle viiltää. Suunnittelin että kuumennan parsinneulaa ja teen hienon, vaikka hämähäkinverkko-kuvion kuumalla parsinneulalla, arpitatuointina sit kun seuraavan kerran on tarvetta tehä jotain itelle.

Ongelma nyt on siinä että kusipää ei tajua että haluun elää omaa elämää. Ja vaihdan paikkakuntaa, kun saan tarpeeksi pääomaa muuttoon kirppismyynnillä.

Vierailija
30/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei voi aina turvautua apuusi kun haluaa. Sä ylläpidät itse riippuvuutta. Ota lapset sellasina aikoina kun sulle passaa.

Vierailija
31/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mihinkään jos älypää kusiaivo on soittanut aamulla, että tuutko avuksi viemään pentuja. Oon lyöny sille luurin korvaan jatkanu uniani.

Vierailija
32/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla neulalla käsivarren sisäpintaan kaksi tähteä ja sit lasten nimet. Ei mitään vitun teiniviiltoja, vaan kunnon tatskat.

Vierailija
33/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkupäätä. Eikös Psykis oo luvannut tehdä jo vaikka kuinka kauan sitten nämä suunnittelemansa asiat? Jatkuvastihan se kertoo, miten on myynyt jo kaikki kakaroiden vaatteet jne.

Vierailija
34/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteita myymällä jo ainakin 150€, mut kun oon vaatekoukussa, osa rahoista on mennyt uusiin lastenvaatteisiin. Niitä en kylläkään exän talouteen vie.

Vierailija
35/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitelma ittensä polttamista varten, valmis tatuointikuva jo mielessä kiiluu. Ei kannata hötkyllä kuolemankaan kanssa jos tahtoo tehdä sen tyylillä, suunnittelua, suunnittelua.

Vierailija
36/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilen vähän kaikkia juttuja ja katon mitä siitä seuraa...

Vierailija
37/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita biisit, esittää toive papista, arkkumalli, hautapaikka, hautakivi ja varmaan pitää liittyä netissä takas kirkon jäseneksi että saa sit sen siunauksen hautajaissa kanssa eikä joudu haudatuksi minnekään musumaanien viereen uskonnottomien osaan hautuumaata.

Vierailija
38/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset, ei ketään muuta sukua. Jos lapset ei tule, riittää että sossut hoitaa mut hautaan. Biiseinä Maan korvessa kulkevi ja sit Mun sydämeni tänne jää ja Olen kuullut on kaupunki tuolla.

Ja sit arkku on valkonen, hautakivi pieni, mutta valkoinen ja siihen sit enkeli istumaan päälle.

Vierailija
39/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta ku sossulla on varaa ostaa.

Vierailija
40/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se sama joka kastoi penikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi