Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin omat lastensuojelun paperit nähtäväksi, nähdäkseni mitä ex vehkeilee selkäni takana.

Vierailija
19.10.2011 |

Ja kuten arvelinkin, kusipää on käynyt minun tietämättäni itseään puoltavia keskusteluja sossun kanssa.

No, kohta nähdään onko kusipäästä oikeasti mihinkään, lastenhoitovastuu siirtyy hänelle 100%:sti heti kun saan itselleni omasta mielestäni hyvän asunnon ihan eri puolelta kaupunkinkia.

Ei saa lapset enää sen jälkeen kunnollisia vaatteita eikä ruokaa ja exällä loppuu harrastaminen, kun en olekaan enää naapurissa käytettävissä.

Lisäksi laiskapaskan pitää tuoda lapset minulle tapaamisiin jos niihin päädytään, ei enää niin, että minä mene kusipään luo.

Mutta kusipää saa sitä mitä tilaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tarkentuu, tää nyt alustavasti, mut jos lähtö ei oo ihan lähipäivinä, niin ehdin vaikka käydä hautaustoimistossa vähän kyselemässä että millaisia bileitä ne on järkänneet.

Vierailija
42/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat apua joltain taholta? tukea? (ei hautajaisjärjestelyihin tm, vaan muuten)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitääkin naputella monttubileitteni toivelista wordiin ja tulostaa jääkaapin oveen. Oikeastaan ainoa toive niiden suhteen on, ettei äitini tai kukaan sukulainen osallistu. Viranomainen on paras omaínen, tulee kuka sattuu työvuorossa olemaan.

Vierailija
44/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy, kun haet apua oikeasta paikasta. lääkäri, psykiatri, diakoni on hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
45/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet aika mielenkiintoin tapaus.

Mikä olet koulutukseltasi? Sun kirjallinen ulosasti on liian virheetöntä ja hyvää. Ollaksesi oikeasti psyko luuseri.

Vierailija
46/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jollain kunnon mania päällä...

Vierailija
47/47 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän