Kerro aamustasi kolmella lauseella!
Heräsin yhdeksältä siihen, että 4v karjui vessasta: PYYHKIMÄÄN! Kissalla oli niin kova nälkä, että puri kättäni ja annoin sille ruokaa. Väsyttää ja olen antanut lasten katsoa liikaa telkkaria.
Millainen oli sinun aamusi?
Kommentit (26)
Leivoin omenapiirakan ja imuroin. Viimeinen lomapäivä:(
koska yhtiömme tulos julkistettiin ja jouduin tulemaan normaalia aikaisemmin töihin.
Lähdin kotoa klo 6.10 jakkupuvussa ja kumisaappaissa. Tajusin, että silmälasit jäivät kotiin. Kurvasin takaisin autolla, herätin miehen ja pojan avaamaan ovea (avaimet kotona), ennen kuin pääsin jatkamaan matkaani työpaikalle.
Saatoin tuulisen raikkaassa syyssäässä eskarilaisen koululle, piristävää. Sen jälkeen tulin kotiin ja nautin rauhallisesta aamiaisesta - paahtoleipää, jogurttia ja teetä.
ihan pirteänä, käytin koiranpentumme ulkona ja lähtiessäni töihin, halasin teinitytärtäni.
Heräsin painajaiseen klo 4.50, enkä saanut enää unta. Kävin kahden koirani kanssa yli tunnin aamukävelyn metsässä ja mielialani koheni kummasti. Lapset nukkuivat tavallista pidempään, heräsivät vasta lähempänä yhdeksää.
Herätin ensimmäisen koululaisen valmistautumaan kouluun lähtöön ja painuin takaisin sänkyyn. Heräsin uudestaan ensimmäisen lähtijän laittaessa ulko-oven kiinni, nousin ylös, pissatin koiran ja herätin seuraavan koululaisen. Aamutoimien jälkeen kävin saattamassa ekaluokkalaista osan koulumatkasta koiran kanssa ja sen jälkeen ryhdyin töihin.
Heräsin virkeänä. Uloslähtiessä meni hermot, kun yksikään vaate ei löytynyt omalta paikaltaan. Ulkona satoi kaatamalla vettä ja oli hirveän kolkko ilma, silti ulkoilimme tunnin.
Lapset heräsi ja herätti 7.10. Aamu alkoi aika leppoisasti kahdella lastenohjelmalla ja aamupalalla, kahvinkin sai juoda rauhassa. Ulosmenoa puuhattiin ysin aikaan.
Puin ja ajoin 150km yliopistolle tekemään tenttiä, joka alkoi klo 8.00. Suoritin tentin kahdessakymmenessä minuutissa, jonka jälkeen ajoin takaisin kotiin.
Heräsin vauvan jokelteluun ja hymyyn. Teini myöhästyi koulusta. Keskimmäinen lapsi kipeenä ja jäi kotiin sairastamaan.
juna-asemalle. 8.35 toivotin kuopukselle hyvää koulupäivää ja join aamukahvit.
aamulla kuuden jälkeen yöhälytyksestä enkä saanut enää unta. Herätin koululaiset seitsemältä, laitoin heille aamupalaa ja keitin itselleni aamukahvit. Koululaisten lähdettyä tein hetken kotitöitä ja lähdin asioille klo 9.
laitoin itselle ja lapsille aamupalaa ja tulin tänne kahvikupposen kanssa.
laitoin pakastimen sulamaan ja toinen kahvikupponen täällä hyvässä seurassa =)
Heräsin väärällä jalalla ja nyt vituttaa. Menee varmaan koko päivä päin persettä. Mahaan sattuu, kiitos menkkojen!
Lapset olivat ajoissa koulussa, mutta mina olin myohassa toissa. Ei meinannut loytya millaan sopivia vaatteita toihin.
Koti ja onneksi siistiin kuntoon.
liian aikaisin ja aamukahvi (rauhassa) jäi juomatta.
Olemme ulkoilleet lasten ja koirien kanssa vaikka vähän sateli.
Lounaaksi söimme minun tekemiä herkkulihapullia.
ja herätimme lapset. Mies lähti töihin ja vei samalla lapset tarhaan, minä jäin kotiin sairastamaan. Viimeistä saikkupäivää olen viettänyt roikkumalla netissä ja imuroimalla, kohta lähden lajittelemaan lasten leluista osan yläkaappiin, osan kierrätykseen ja osan uusiin, eilen ostettuihin lelulaatikoihin.
Valmisteltiin siipan kanssa 3 lasta tarhaan ja kouluun. Hyppäsin autoon ja eikun töihin.
Siinähän ne 3 lausetta. Peruskamaa meillä, joskus tämä onnistuu vain huudon kera, tänään ilman ja hyvillä mielin.
Juttelin lasten kanssa mukavia.
Ajoin töihin hyväntuulisena ja ihastelin ruskaa.