Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro aamustasi kolmella lauseella!

Vierailija
19.10.2011 |

Heräsin yhdeksältä siihen, että 4v karjui vessasta: PYYHKIMÄÄN! Kissalla oli niin kova nälkä, että puri kättäni ja annoin sille ruokaa. Väsyttää ja olen antanut lasten katsoa liikaa telkkaria.

Millainen oli sinun aamusi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin lähellä puolta kahdeksaa iloisen 1-vuotiaan höpötykseen korvanjuuressa. Nousin ylös, ja mieheni lähti töihin. Lapset leikkivät yhdessä, ja join rauhassa aamukahvit, luin lehden, laitoin pyykit koneeseen ja tulen takkaan.

Vierailija
22/26 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello teki oharit ja heräsimme koko perhe samasta sängystä puoli tuntia liian myöhään. Kuopus vietti ensimmäisen yön ilman peukalonimemistä, joten minua väsytti katkonaisen yön jäljiltä. Lapset lähtivät sopuisasti ja hyväntuulisina hoitoon, joten ehdin lopulta töihin ajoissa.

Katastrofin aineksi oli siis olemassa mutta lopputulos oli hyvä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättyäni huomasin lunta satavan. Vauvakin ollut jostain syystä kiukkuisempi tänään. Ei haittaa, sillä iltapäivällä pääsee shoppailemaan!

Vierailija
24/26 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7:30 ja olin pahoinvoiva. Hortoilin jääkaapille ja valmistin aamiaiseksi kaksi voileipää. Pahoinvointi hellitti ja pystyin taas iloitsemaan raskaudestani.

Vierailija
25/26 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo8 maissa taaperon jutteluun omassa huoneessaan. Imetin vauvan joka jatkoi sen jälkeen uniaan. Sen jälkeen menin nostamaan taaperon pinniksestään ja menimme olohuone-keittiöömme aamupalalle.

Vierailija
26/26 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutoimien jälkeen menin katsomaan ikkunasta vieläkö siellä sataa, ja ilahduin kun huomasin ettei sada. Kävelin junalle hyväntuulisena raikkaasta syysilmasta nauttien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme