Se eilinen hullu exä?
Lukiko joku sen hullun exän blogilinkittelyä täällä eilen?
Multa hukkui se blogin nimi, onko jollain sitä tallessa?
Tai mielessä?
Kommentit (46)
En kuitenkaan yhteydessä "kirvoittaa ihmisiä", vaan esim "kirvoittaa ajatuksia/ mielipiteitä/ väittelyä".
Oppisinko ihmisten kirvoittamisesta enemmän vai vähemmän jos lukisin Demiä tai Seiskaa? Seiskasta olen kyllä katsonut kuvia, en lukenut heidän laajoja ja syvällisiä reportaasejaan, Demi on mulle tuntematon.on epäonnistuneen kömpelössä kielikuvassa: "kirvoittaa ihmisiä". Itse naurahdin sille myös välittömästi. Täällä on AV:lla on harvinaisen huonosti kirjoittavia (ilmeisen matalakoulutettua) väkeä...
mutta nauratti, että blogisti oli "kirvoittanut ihmisiä". Jos se ylipäänsä tarkoittaa mitään, niin kuvittelisin sen tarkoittavan joko kirvojen poistamista ihmisistä tai kirvojen istuttamista ihmisiin.
(taitaa tosin jäädä kuvien katselemiseksi...)
Voi meitä surkeita ihmisraukkoja, onneksi teitä ihania pilkkua nussivia on paljon.
Blogin kirjoittaja tuskin on ajatellut täydellistä ja upeaa ja oikea oppisesti rakenneltua kielioppia :=) Ehkäpä vain lievästi hämmentynyt blogin kävijämäärästä ? Ja että kaikki syyttävät kommenteissa HÄNTÄ, ainakin rivien välistä sen selville saa...
Ihanat kaikkitietävät AV-mammat
niin kertokaapa uteliaalle mistä kyse?
Siis luin tämän ketjun ja uteliaisuuttani sitten kävin katsomassa blogin. tiistaina oli kirjoitettu näin:
"Myös harmia aiheuttaa asia josta en täällä ole ennen puhunut on Ollin tyttären äiti. Kyllä Ollilla on lapsi. Kaksi ja puoli vuotias tytär, jota en ole saanut tavata. Ja Ollikaan ei ole saanut lastaan tavata.
Onhan tässä syytä niin meissä kuin tässä äidissäkin. Minuahan alettiin haukkua aivan heti kun tämä nainen sai tietää, että seurustelen Ollin kanssa. Milloin olin läski ( 160cm ja 54kg hui kun oonkin läski), olen huuhkaja (no ne on fiksuja), olen perheen rikkoja ( anteeksi itse jätti Ollin kun ei jaksanu seurustella) ja milloin mitkäkin. Ollaan Ollin kanssa nyt yhdessä oltu reilut kaksi vuotta, josta naimisissa yli puolet (juu toimittiin nopeesti, mutta ei kaduta), silti tämä äiti käyttää sitä aseenaan : "en usko noihin pikasuhteisiin", ja kerran sanoi: "kun ootte ollu vuoden yhesä Jonna saa nähä ****n" (tuossa ei kirosanaa, vaan lapsen nimi). No kun tää kuuli että ollaan menossa naimisiin tuli mukava uhkaus: "Jos et jätä Jonnaa et sä etkä sun porukat saa nähä ****a!"
No Olli on viimeksi saanut lapsensa nähdä kun tämä täytti vuoden... Eli puoli toista vuotta sitten.
Olisi mukavaa että mein lapset saisivat tutustua Ollinkin tyttäreen ja heidän isoon-siskoon ja toisinkin päin. Mutta aika toivottomalta näyttää... Täytyy kai toivoa ihmettä, tai edes sitä jos lapsi joskus alkaa kysellä isästään. Itse en odota, että lapsi minua rakastaisi. Toivoisin vain ettei tämä äiti ole opettanut vihaamaan minua. "
Onko ex siis haukkunut täällä ensin (ennen tiistaita) vai blogisti ensin?
Siis luin tämän ketjun ja uteliaisuuttani sitten kävin katsomassa blogin. tiistaina oli kirjoitettu näin:
"Myös harmia aiheuttaa asia josta en täällä ole ennen puhunut on Ollin tyttären äiti. Kyllä Ollilla on lapsi. Kaksi ja puoli vuotias tytär, jota en ole saanut tavata. Ja Ollikaan ei ole saanut lastaan tavata.
Onhan tässä syytä niin meissä kuin tässä äidissäkin. Minuahan alettiin haukkua aivan heti kun tämä nainen sai tietää, että seurustelen Ollin kanssa. Milloin olin läski ( 160cm ja 54kg hui kun oonkin läski), olen huuhkaja (no ne on fiksuja), olen perheen rikkoja ( anteeksi itse jätti Ollin kun ei jaksanu seurustella) ja milloin mitkäkin. Ollaan Ollin kanssa nyt yhdessä oltu reilut kaksi vuotta, josta naimisissa yli puolet (juu toimittiin nopeesti, mutta ei kaduta), silti tämä äiti käyttää sitä aseenaan : "en usko noihin pikasuhteisiin", ja kerran sanoi: "kun ootte ollu vuoden yhesä Jonna saa nähä ****n" (tuossa ei kirosanaa, vaan lapsen nimi). No kun tää kuuli että ollaan menossa naimisiin tuli mukava uhkaus: "Jos et jätä Jonnaa et sä etkä sun porukat saa nähä ****a!"
No Olli on viimeksi saanut lapsensa nähdä kun tämä täytti vuoden... Eli puoli toista vuotta sitten.Olisi mukavaa että mein lapset saisivat tutustua Ollinkin tyttäreen ja heidän isoon-siskoon ja toisinkin päin. Mutta aika toivottomalta näyttää... Täytyy kai toivoa ihmettä, tai edes sitä jos lapsi joskus alkaa kysellä isästään. Itse en odota, että lapsi minua rakastaisi. Toivoisin vain ettei tämä äiti ole opettanut vihaamaan minua. "
Valaiskaa muaki :DD
No Olli on viimeksi saanut lapsensa nähdä kun tämä täytti vuoden... Eli puoli toista vuotta sitten.Olisi mukavaa että mein lapset saisivat tutustua Ollinkin tyttäreen ja heidän isoon-siskoon ja toisinkin päin. Mutta aika toivottomalta näyttää... Täytyy kai toivoa ihmettä, tai edes sitä jos lapsi joskus alkaa kysellä isästään. Itse en odota, että lapsi minua rakastaisi. Toivoisin vain ettei tämä äiti ole opettanut vihaamaan minua. "
Lukiko joku sen hullun exän blogilinkittelyä täällä eilen?
Multa hukkui se blogin nimi, onko jollain sitä tallessa?
Tai mielessä?
En taida olla kovin toivottu vieras täällä silloin kun on pullaset uunissa :D
t. Kiroileva Kissa