2 pv syömisen tarkkailua takana ja tulos
+1 kg :)
Jee, tosi motivoivaa :(
Eli normaalisti syön koko ajan ja kaikkea ja varsinkin suklaata!
Nyt ma ja ti syönyt "karppaamalla" ja määrällisestikin aika vähän.
Paino sunnuntaina aamulla 73kg (Pituus 174cm) ja tänään aamulla 74 kg!
Taidanpa palata takaisin suklaadiettiin :)
Kommentit (8)
äläkä käy vaa'alla enää! Vasta esim. ensi viikon maanantaina, eli viikon kuluttua aloituksesta.
ei läskistä. SUolisto on jumissa koska olet muuttanut radikaalisti syömistottumuksiasi. Lisää kasviksia ja kävele, niin alkaa kakka luistamaan ja painonlasku lähtee liikkeelle.
Se kilo muodostuu kakasta ja vedestä ei läskistä. SUolisto on jumissa koska olet muuttanut radikaalisti syömistottumuksiasi. Lisää kasviksia ja kävele, niin alkaa kakka luistamaan ja painonlasku lähtee liikkeelle.
kärsin normaalistikin ummetuksesta ja hitaasta suolesta, joten ihan normaalia mulle, ettei maha toimi moneen päivään :)
-ap
Tule tänne palstalle ensi vuonna samaan aikaan ja kerro sitten painosi niin, nähdään oletko pystynyt elämäntapamuutokseen. Taidat vain hakea lupaa suklaan syönille.
Tule tänne palstalle ensi vuonna samaan aikaan ja kerro sitten painosi niin, nähdään oletko pystynyt elämäntapamuutokseen. Taidat vain hakea lupaa suklaan syönille.
Mutta ongelma onkin siinä, että en pysty elämäntapamuutokseen :(
-ap the looser
Käy vaakalla enintään kerran viikossa tai kahdessa.
Se kilo muodostuu kakasta ja vedestä ei läskistä. SUolisto on jumissa koska olet muuttanut radikaalisti syömistottumuksiasi. Lisää kasviksia ja kävele, niin alkaa kakka luistamaan ja painonlasku lähtee liikkeelle.
kärsin normaalistikin ummetuksesta ja hitaasta suolesta, joten ihan normaalia mulle, ettei maha toimi moneen päivään :)
-ap
Että se ummetuskin kiikuttaa painoa vähän. Kannattaa syödä reilusti kasviksia ja juoda paljon vettä. Jos ummettaa niin karsi viljoja. Itse jouduin jättämään vehnän pois kokonaan että sain mahani toimimaan 20vuoden takkuilun jälkeen.
niin onko mahasi toiminut kunnolla?
Muistathan että söit miten tahansta niin vähintään 500g rehuja päivässä.
2päivää on lyhyt aika kropan tottua muutokseen, kannattaa kokeilla vielä vähän aikaa ja punnita sitten uudestaan.