Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen talviasu ekaluokkalaiselle tytölle?

Vierailija
19.10.2011 |

Haalari? Kaksiosainen puku? Mikä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tosi, pitäiskö teidän jutella niiden LAPSIENNE kanssa?

miten sä olet tähän asti pärjännyt? kysynyt joka syksy av:ltä mitä sun lapselle puetaan??

Vierailija
2/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiosainen siksi koulussa että on kätevämpi jos joutuu käymään vaikka vessassa.

Ja en minäkään kyllä ekaluokkalaisen ihan itse anna päättää, saattaisi mennä talvipakkasella kokonaan ilman ulkohousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalaritkin löytyvät kotikäyttöön lumessa peuhaamiseen.

Vierailija
4/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en minäkään kyllä ekaluokkalaisen ihan itse anna päättää, saattaisi mennä talvipakkasella kokonaan ilman ulkohousuja.

Kun koulun isommatkaan lapset eivät käytä ulkohousuja niin tarviiko mun? Mutta kyllä vaan lähti ekaluokkalainen pakkasilla toppahousut jalassa kouluun ja tuntui ihan ok menevän jakeluun, että tyhmä on se, joka itsensä palelluttaa kun ei käytä pakkasilla toppahousuja. Mutta usemman kerran tästä sai vääntää.

Vierailija
5/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka näin:

Haluatko täksi talveksi haalarin vai takin ja housut.

Ja sitten voit tulla kertomaan mitä tyttösi vastasi ja että aiotko noudattaa hänen toivettaan vai et.

Vierailija
6/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja voi vaihdella kelin mukaan. Märälle säälle ohuemmat ja vedenpitävät housut ja kunnon pakkasille paksummat toppahousut. Autoreissuille riittää pelkkä takki eikä tarvitse koko haalaria pukea.

Vierailija
7/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa sekä haalarit, että kaksiosainen puku. Voi käyttää kumpaa haluaa tilanteen mukaan!

Vierailija
8/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumipeuhuihin haalari, lisäksi toppahousut ja vaikka lantiopituinen takki jota voi käyttää kaupungillakin.

Vierailija
9/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aina ottanut myös heidän toiveet huomioon siinä vaiheessa kun ne jo osaa itsekin niitä kertoa. Meillä ekaluokkalaiset ei oo enää haalaria halunneet, kaksiosainen puku siis.

Sellainen asu joka on lämmin, ajaa asiansa ja molemmat on tyytyväisiä, niin äiti kuin asun käyttäjä.

Vierailija
10/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on toppatakki ja kahdet housut siihen. Haalari on myös, jota varman käyttää pihalla ja pulkkamäessä. Koulussa voidaan haukkua vauvaksi jos haalari..

Vierailija
11/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että niissä toppahousuissa ei istuta tunnilla, einakaan meidän koulussa. Ne siis pitää riisua ja pukea joka välitunnille.

Vierailija
12/12 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on nopea pukea ja pääsee liukkaammin välitunneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän